Gå til innhold

Hva skjer i "Ligge i grønne enger"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes ikke det skjedde noe interessant... Erlend og mann får vite at de får en gutt, og det lesbiske paret får et par med tvillingjenter om jeg ikke husker helt feil. Eller er Torun veldig i villrede om hva hun skal gjøre, og stikker fra hele gården. Har glemt mesteparten av innholdet i boka allerede, leste den i den aller verste ammetåken (på sykehuset noen dager etter fødsel)...hehe...

Skrevet

Ingenting. Det skjer virkelig ikke en dritt gjennom hele boka. Den er fantastisk dårlig.

Skrevet

Øh, nå skal vel Erlend og mann ha barn sammen med det lesbiske paret, da. =)

Skrevet

Ja, men begge jentene er jo gravide, og den babyen Erlend og Krumme skal "ha" blir gutt...? For de skulle vel ha den som Erlend er far for?Eller tar jeg helt aldeles feil nå?Hmm.. som sagt ammetåke =)

Skrevet

Den skulle aldri vært skrevet synes jeg! Mye bedre da vi kunne "velge selv" inni fantasien vår hvordan det skulle gå med alle sammen...

Gården må selges fordi Torunn går inn i en dyp depresjon og reiser tilbake til hundemannen i skogen. Homse og lespeparet er på UL og får vite at det er et barn i den ene magen, to i den andre, bare velstand. De vil finne seg et annet landsted i Norge. Den kjekke avløseren som ble forelsket i Torunn vil kjøpe gården..

Blir litt vel mye såpeopera synes jeg, selv om det jo er godt skrevet som vanlig, hun er god til å skildre mennesker.

Skrevet

Fikk inntrykk av at de skulle ha alle sammen sammen, ikke drive og dele en baby hit og en baby dit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...