Heidi med to gutter + spire Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 gutten min på snart 7 mnd vil ikke ha annet en mme! Har fått grøt siden 4 mnd, men nekkter helt å spise det nå! Har prøvd allt og mange uliker typer og varianter! Vil ikke ha middag heller! Brød smuler går ned da! Har vart nå ca 1 mnd! Noen gode råd????
Learning to fly Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Min er nå 8 mnd. Har svelgt ned max 5 ts grøt i sitt liv. Prøvd alle grøtsorter, samt velling. Brød spiser han litt av, så det får han, frukt purre liker han også, middag er det oppog ned med. Gi det han vil ha i de mengder han vil, man kan jo ikke gjøre annet? Kan jo ikke tvinge ned maten heller.
Heidi med to gutter + spire Skrevet 11. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2007 nei, vil ikke tvinge i han mat! Har prøvd å synge og distrahere litt, uten hell:) Men Lucas er ganske tyunn fra før, og nå har han bare lagt på seg 150 g på en mnd......! Vil ikke bekymre meg, men liker jo ikke helt at han spiser så lite da:(
kladde Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Heihei... har en jente på 7 mnd som nekter å spise annet enn mm. Er visst ikke mye å gjøre med det men har fått følgende råd fra helsesøster - Ta en pause på minst en uke og prøv igjen - La henne sitte ved bordet når vi spiser og bli nysgjerrig på hva som foregår - Aldri aldri tvinge - kun prøve når hun er opplagt og slutte med en gang hvis hun blir sur. Måltidene skal være en glede. Er frustrerende.. jeg begynner å jobbe snart og hun er ikke særlig ivrig på flaske heller. Lykke til - håper det løser seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå