Gå til innhold

Vanskelig å feste BeSafe Izi combi x1?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått oss nytt sete.. bakovervent .. vanskelig å feste riktig..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Det er visst mange som monterer det feil, fortalte de oss i butikken der vi kjøpte det (Baby Shop). Vi fikk forevist montering i butikken, og så ville de at vi skulle montere det selv i egen bil, og så skulle en fra butikken sjekke at vi hadde gjort det riktig. Dette for at vi skal kunne det selv hvis vi skal gjøre det selv en annen gang.

Kan dere ikke feste det, og så få en fra butikken til å se om det er festet riktig?

Skrevet

ja, vi får kanskje gjøre det;) Litt viktig at det er festet riktig ;)

Skrevet

Ikke vanskelig, men litt knotete kanskje. Gode bruksanvisninger synes jeg.

Dessuten sitter det som støpt i bilen.

Skrevet

Lurt å ha bruksanvisningen fremme og følge den trinn for trinn. Da skal det mye til for å montere feil. Det tar litt tid, men til gjengjeld så sitter det som støpt, som en nevner over her:-)

Vi er kjempefornøyd med setet:-)

Skrevet

ja hvis man følger bruksanvisningen tar det litt tid og er litt kronglete, men til gjengjeld står setet støtt som et fjell i baksetet. Man tester ved å dytte mot bunnen av setet hele sin tyngde:-) da skal man ikke kunne rikke det. Bruksanvisningen til setet er veldig god!:-) Jeg lånte et annet sete i leiebil, og der var bruksanvisningen tre dårlige tegninger, endte med at jeg måtte bruke det forovervendt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...