Gå til innhold

Mon tro om det er straffbart å ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

skyte tannlegen?

For det frister noe veldig:(

Jeg var hos dritsekken på fredag, tenkte at siden det er ny tannlege på nytt sted skal jeg ikke si noe om min tannlegeskrekk, ennå, og se hvordan han er.

Og det gikk jo egentlig greit, helt til fredag natt, hvor alt bare ble vondere og vondere og i dag ser jeg ut som elefantmannen! Jeg har fått en betennelse av en annen verden, vondt å prate, vondt å tenke på å prate!

I tillegg så sier tannlegevakta og legevakta at de ikke kan skjønne hvordan han kan sende meg hjem uten noe smertestillende etter den behandlingen (rotfylling og betent kjevebein) og heller ingen resept på antibiotika for å behandle det.

Det er jo gravidtortur! Er jo ikke hva som helst man kan dytte i seg når man er gravid heller, men noe smertestillende og spesielt noe til å fjerne betennelsen er et minimum!

Jammen glad legevakta ikke nølte når jeg kom inn døra til morningen i dag. Bare så synd apoteket ikke åpner før om en halvtime...

Jeg HATER tannlegen!

(frem med hagla)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skaff dei ein god advokat som klarer å definere det som sjølforsvar, eller ta han med på ferie til Nederland og utfør barmhjertighetsdrap (er ikkje det lov der?)

God bedring da. =)

Skrevet

Hehe, takk, det var jo faktisk en god idé!

*lete frem nr til Staff*

Skrevet

Haha, Staff er nok den einaste som vil ta saka di! Tilgjengjeld så har du to Staffer å velge mellom

Skrevet

Egentlig liker jeg hun derre Holager Andenæs da, tror du hun er villig?

Jeg kan jo kline til å ta tannpleieren i samme slengen så er jeg sikker på at det blir bra med publisitet?

(hun er forøvrig nesten naboen min i tillegg, kort å gå)

Skrevet

Ho er nok kanskje villig ja. Ta tannpleieren og. At saka kjem i media øker sjangsen for å bli frikjent. Dessuten er det alltid kjekt å vera på TV...

Skrevet

du har min fulle støtte uansett hva du velger å gjøre!!!! :D

Skrevet

Det er godt å vite:)

Kanskje du vitner på at jeg satt faktisk på DiB på gjerningstidspunktet?

Hihi...

Skrevet

er hvertfall lov å bite, knipe og sparke ( laaaaang rotfylling, og meg med tannlegeskrekk, utagerte når det gjrde vondt)

Skrevet

Men rotfyllingen er jo gjort, det er alt helvete etterpå som suger max, ødelagt hele helga:(

Smertehelvete! (siden jeg ikke kan døtte i meg piller av hjertens lyst)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...