Gå til innhold

Hårkur?!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nylig sluttet å amme min sønn, og er nå snart 3 mnd på vei med nr 2. Svangerskapet og ammingen har virkelig gått ut over håret mitt!!! Har en periode mistet STORE mengder m hår. Heldigvis begynt å gi seg nå! Var redd jeg skulle bli skallet en venning... Nå er det bare så utrolig tørt! Noen som kan anbefale en god hårkur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

REF sine hårkurer er kjempe gode mot tørt og slitt hår...

Skrevet

Kerastase har kur og shampo for tørt hår og håravfall! Ta gjerne en kur i salong først.. DEILIG! :)

Skrevet

Define ødelegger håret.. Desverre.. :( Trist ett sånt produkt har fått så mye tv-reklame..

Skrevet

heisann har jobbet som frisør i over fem år.... og nå har loreal kommet ut med den kjempe god sjampo og kur mot håravfall....bare gå inn i en salong og hør....der vet de hva du trenger...:)

lykke te

Skrevet

System professional(SP) har en fantastisk sjampo. Energy sjampo som er med på å få opp hårveksten i hårsekkene. Det finnes også serum som er tilpasset nettopp dette.

Jeg ville heller ALDRI kjøpt Define på butikken. Det er ikke vannoppløslige silikoner i dette produktet som setter seg fast på hårstrået.

Er håret tørt ville jeg brukt en fuktighetsmask i tillegg.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...