Gjest Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Har nylig sluttet å amme min sønn, og er nå snart 3 mnd på vei med nr 2. Svangerskapet og ammingen har virkelig gått ut over håret mitt!!! Har en periode mistet STORE mengder m hår. Heldigvis begynt å gi seg nå! Var redd jeg skulle bli skallet en venning... Nå er det bare så utrolig tørt! Noen som kan anbefale en god hårkur?
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 REF sine hårkurer er kjempe gode mot tørt og slitt hår...
Labambie Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Kerastase har kur og shampo for tørt hår og håravfall! Ta gjerne en kur i salong først.. DEILIG!
Labambie Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Define ødelegger håret.. Desverre.. Trist ett sånt produkt har fått så mye tv-reklame..
Lill med stor mage (høygravid) Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 heisann har jobbet som frisør i over fem år.... og nå har loreal kommet ut med den kjempe god sjampo og kur mot håravfall....bare gå inn i en salong og hør....der vet de hva du trenger... lykke te
-sga- Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 System professional(SP) har en fantastisk sjampo. Energy sjampo som er med på å få opp hårveksten i hårsekkene. Det finnes også serum som er tilpasset nettopp dette. Jeg ville heller ALDRI kjøpt Define på butikken. Det er ikke vannoppløslige silikoner i dette produktet som setter seg fast på hårstrået. Er håret tørt ville jeg brukt en fuktighetsmask i tillegg. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå