Gå til innhold

Kan noen se på Tempene mine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen ta en titt på denne? Første PP, så er litt uerfaren. Har også begynt og tenke på mannen kanskje kan ha dårlig sæd. Hvordan er det hor Dr. Purvis, må man levere sædprøve for og bli satt på Pergotime eller lignenede. Mannen min har vanskeligheter med og levere inn prøve på morgenen pga av jobben. Må gjennom da til Oslo i kø og alt. Eller har noen opplevd at han skriver ut uten det? Andre steder man utfører sædanalyse? MÅ sædtesten være 20 mill for at den skal funke i det hele tatt, eller kan man likevel bli gravid med lavere? Vet jo ikke om han er ok eller ikke da, men kanskje best og sjekket etterhvert?

http://www.fertilityfriend.com/home/1d5128.

Takker og bukker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :)

Var en del hopping på tempkurven din ja.. Men det ser jo ut som om du har hatt EL da, selv om det var et noe utydelig temphopp.

Pergotime kan legen din skrive ut, men den skal oppfølges av gyn, så det vanligste er at gyn skriver den ut. Du må helst ha vært til GU med UL slik at gyn kan se at eggstokkene dine er normal.

Men du er på første pp? Tror ingen vil skrive ut medisiner til deg så tidlig, hvis du ikke har en medisinsk historie eller diagnose som tilsier at du vil få problemer med å bli gravid? Hva med å heller prøve akupunktur eller noe?

Sædprøver har jeg desverre ikke peiling på.. :)

Lykke til! :)

PS: Må skrive deg på FF-listen vår! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...