**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Har ei datter som datt med hele seg rett på magen min i dag morges, og har etter dette følt meg kvalm og uvel.. Vet jo at det skal ganske mye til før morkake, foster skal ta noe skade av slikt, men ble bare litt usikker siden jeg føler meg så uggen.. Er mye liv i magen, så er ikke bekymra over om babyen har det greit, men ble bare litt nyskjerrig på hva som egentlig kan skje visst man får en skikkelig trøkk i magen? Noen som vet?
Gjest Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Hvis man skulle være så uheldig at morkaken løsner (og jeg tror det skal myyye til) får man blødninger og veldig sterke smerter. Kjenner du liv? Det er jo ingenting i veien for at du kan ringe føden/lege og få det sjekka men jeg setter en femmer på at alt gikk bra:)
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 11. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2007 Takk for svar:) Ja, er jo klar over at det skal mye til. hehe! Og som skrevet kjenner jeg mye liv, så er ikke så veldig bekymra akkurat.. Men ville bare høre hva som i verste fall kan skje når man får en trøkk..Men da er det altså morkaka som kan løsne ved støt mot magen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå