Gå til innhold

Bio Drain- Har mistet "bruksandvisning"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Bio Drain tabletter, men husker ikke hvor mange jeg skal ta pr dag, om de skal tas før måltid osv. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje du kan søke på new nordic og se om det står noe der...er de som selger det i norge...

Skrevet

6 tabletter pr dag.....

Skrevet

Kan noen fortelle meg litt om erfaringer rundt dette?

Jeg vurderer å ta en sånn "kur" selv...

Skrevet

Dette er en rensekur som inneholder urter og fiber, for å rense indre organer og mage/tarm-systemet. Noen har god effekt, mens andre ikke har noen effekt av det. Det er veldig individuelt. Dessverre er det mange som tror det er en slankekur, hvilket det IKKE er. At produsenten bruker slanking som salgstriks synes jeg er forkastelig da ingen er garantert å gå ned i vekt. Det man kanskje kan oppnå er å bli kvitt overflødig væskeansamlinger i kroppen. En rensekur er ideelt evt før en slankekur, men er ment som en utrensning av kroppens avfallsstoffer. Noen synes det er vanskelig å få i seg fordi tablettene er ganske store. Noen foretrekker flytende rensekurer som er lettere å innta. For å få en god effekt bør man gå på minimum en 6 ukers kur, noe som fort kan bli kostbart for en del. Det finnes andre måter å rense systemet på også, som faste, sitronkur etc. Gå inn på nettet og søk og les. Evt gå inn i en helsekostbutikk og spør dem om råd der. Det som er viktig når man renser kroppen for avfallsstoffer er å innta rett kost ved siden av. Det er viktig å ta både vitaminer og mineraler og helst fettsyrer i tillegg, for at kroppen skal fungere optimalt. Og drikke masse vann, gjerne opp mot 2-3 liter om dagen, for avfallsstoffene skal ut av kroppen. Kommer ut i form av urin, svette og avføring. Det anbefales IKKE å bruke dette for gravide og ammende!!!

Skrevet

2 tabletter 3 ganger om dagen. Drikke masse vann, minimum 2 liter om dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...