Anja83 Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Hei! Jeg har nå hatt mensen i 17 dager (hadde to dager med opphold på dag 12 og 13). Noen som har opplevd lignende eller har svar på hvorfor slikt kan skje??? Jeg slutta forøvrig på pilla i april, og har slitt med veldig korte sykluser første 5 månedene. Har aldri før opplevd å ha mensen så lenge, og det ser liksom ikke ut til å gi seg. Jeg var på gu for en mnd siden, og da så alt normalt ut.
Gjest Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Hei, har dessverre ikke noe svar til deg. Synes bare det høres veldig frustrerende ut! Dytter ihvertfall litt, og håper du får svar. =)
Anja83 Skrevet 12. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2007 Takk for det! Dytter litt til jeg, i håp om at noen kan svare.
Scorpiogi Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Hei! Jeg er slettes ikke noen ekspert, men jeg bare lurer på om du er sikker på at det er mensen? At du ikke kanskje har hatt en sånn SA?? Var i allefall det første jeg tenkte når jeg leste dette. Håper noen som har mer peil svarer deg.................
Anja83 Skrevet 12. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2007 Takk for svar! Jeg har tenkt den tanken selv, for det gikk nesten 40 dager før jeg fikk denne lange mensenen. Det eneste som ikke stemmer helt da, er at graviditetstestene var negative helt frem til mensen kom. Burde ikke den vært positiv rett før en SA??
Scorpiogi Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Jo en skulle jo tro det.... Jeg vet faktisk ikke. Noen tester jo ikke positivt før en stund uti... Kanskje du skulle ha tatt deg en tur til legen, for sikkerhets skyld.. 17 dager er jo ganske lenge da.... Håper det ordner seg for deg da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå