bomper`n Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 hva har dere under Reima vinterdressen om dagen, når det er ca 5 minus ute. poden er i park i 4 timer, er ute hele tiden, bare inne og spiser!
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Vile har ullundertøy og ull genser og bukse.. Eller fleece bukse og genser.. og ullsokker og skjerf selvsagt + votter og lue.
Emmasmamma Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Da ville jeg hatt ullundertøy og et lag med tynn ull. Spar tykkere ull til det blir enda kaldere.
Synnøve_Solbakken Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Her er det ikke så kaldt, og han har ullbody og ullstrømpebukse. Oppå en ullbukse og en fleecejakke. Ved 5 minus ville jeg muligens hatt på et ullplagg til oppå bodyen, men kommer litt an på fleecejakken også, min gutt har tynne fleecejakker.
Learning to fly Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Her går ungene ute med ullstrømpebukse, tynne ullsokker, langermet ullunderskjorte, ullfleece bukse og genser, hals og høstdressen til Reflex. Vintersko. Det er akkurat passe synes de, og lett å ledigt å bevege seg. Alstå to lag ull og dress.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå