Gå til innhold

lurer litt her jeg...


Anbefalte innlegg

Skrevet

har i 3 dager hatt "kramper" i magen. veksler mellom "stikkinger" og veldig menssmurringer og kvalme og "dritatreng. hehe kommer noen ganger veldig hyppig med ca 5min mellom, og så blir det brått stopp og opphold en stund. er uke 37 nå. er førstegangs så aner jo ikke hva dette kan være,men er veldig slitsomt for det er utrolig vondt når det står på. holder på opp til 1min av gangen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vet hva det kan være? vil ikke ringe føden for ingenting heller.. hehe

Skrevet

jeg har dette selv. spessielt på kveldstid og natterstid. ikke noe godt:) det er modning av mormunnen etter det jeg har fått fortalt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...