anneli84 Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 har i 3 dager hatt "kramper" i magen. veksler mellom "stikkinger" og veldig menssmurringer og kvalme og "dritatreng. hehe kommer noen ganger veldig hyppig med ca 5min mellom, og så blir det brått stopp og opphold en stund. er uke 37 nå. er førstegangs så aner jo ikke hva dette kan være,men er veldig slitsomt for det er utrolig vondt når det står på. holder på opp til 1min av gangen...
anneli84 Skrevet 11. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. november 2007 ingen som vet hva det kan være? vil ikke ringe føden for ingenting heller.. hehe
xblondiex Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 jeg har dette selv. spessielt på kveldstid og natterstid. ikke noe godt:) det er modning av mormunnen etter det jeg har fått fortalt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå