Truseprinsesse Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Kjenner følelsene mine er veldig opp og ned i dag. Er altså to dager etter ikm. Tok test i går som var negativ. Har hatt mensmurringer siden torsdag, men ingen mensen. I dag har jeg ømme pupper. I tillegg er jeg småkvalm om jeg ikke spiser hele tiden. Vet ikke hva jeg skal forvente lenger. Er så frustrerende. Tror dere mensen er på vei? Noen som har erfaring med å gå lenge over ikm for å faktisk være gravid?
våken_om_natta Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Har ikke svar på det du spør om , men jeg har også gått over tida nå. Bare en dag da, men det er uvanlig til å være meg. Har ingen symptomer på hverken det ene eller det andre, men det bruker jeg ikke å ha heller. Forrige gang ble jeg gravid på 1. forsøk, og mannen min tok det faktisk som en selvfølge at det skulle skje nå også, men testen i går ble negativ. Så nå kan likegodt mensen komme, så vi kommer oss videre her.
Truseprinsesse Skrevet 11. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2007 Ja, ikke sant? Bare få det unnagjort.
milde.m72 Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Jeg er også så frustrert over at mensen uteblir...testet negativ på IKM dagen-men har fortsatt ikke fått den-skulle ha kommet på fredag... Har mensen murringer og stikkninger i korsryggen... Så lenge testen var negativ,vil bare at mensen skal komme,så vi kan prøve igjenn!
Charlotte med spire Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Hadde IKM på fredag jeg og. Fremdeles har tanta ikke kommet og testet negativt i går. Har murringer så nå får tanta komme eller ta perm i 9 mnd syntes jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå