Gå til innhold

Kynnere og konstant vondt i lysken - flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har fra i natt av hatt konstant vondt inni lysken på venstre side, hvorfor har jeg det? Noen som vet?

Skjønner at det er trangt der inne, for jeg har ikke noe særlig mage. Er 16 +1

Pluss at jeg av og til blir helt hard i magen, særlig under aktivitet, og jeg puster slik jeg gjorde da jeg hadde rier under fødsel med førstegutten... Er dette kynnere?

Håper noen kan svare meg, for jeg skal ikke til jordmor før om åtte dager

Videoannonse
Annonse
Gjest Orkideen
Skrevet

Den harde magen din under aktivitet er tegn på kynnere.

Smertene i lysken kan bety at du har en begynnende bekkenløsning.

Ønsker deg god bedring!

Skrevet

Jeg har det helt likt for dagen, er 16+2. Ganske ekkelt for jeg tror stadig at det er noe galt (mistet i uke 20 forrige svangerskap, så er litt små-hysterisk denne gangen!) MEN fornuften sier meg at jeg får kynnere hvis jeg beveger meg for fort eller blir sliten, og jeg er ganske sikker på at smertene i skrittet er begynnende bekkenløsning. Vi får sakke tempoet og håpe på at det blir litt bedre da!

Skrevet

Synes det er litt ekelt jeg og, siden jeg mistet i uke 12 sist. Skal snart til jordmor, så da får jeg høre hjerteaktivitet, håper jeg da.

Håper lyskevondten gir seg, men ingen tegn på dette. Bruker så lang tid på å komme meg opp og ned i sofaen, au, au!

Håper jeg klarer å jobbe tre-fire uker til, for kan ikke sykemelde meg nå -da blir det lite penger!

Skrevet

Kanskje du skulle sjekke det for sikkerhets skyld? Det skader jo ikke med en ekstra sjekk, sier jeg, klok av skade!!!

Kan forresten anbefale osteopati mot bekkenløsning, se på www.majorstuen-osteopati.no

Skrevet

Da har jeg lest om osteopati og funnet et tlf her jeg bor. Tror det absolutt er noe for meg - tusen takk for info:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...