Gå til innhold

Forskjellige symptomer i 2.svangerskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble uplanlagt gravid med datteren min. Jeg var ikke klar over at jeg var gravid før jeg ikke fikk mens. Da skjønte jeg hvorfor puppene mine var vonde og jeg var så svimmel. Nå prøver vi igjen og jeg venter på samme symptomer. Noen som har opplevd forskjellige symptomer i de forskjellige svangerskapene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I første hadde jeg symptomer som kvalme (veldig kvalm) kjempe smerter i magen, kjentes ut som mens smerter bare mye værre, stikkninger nederst i magen, veldig slapp, bare lå på sofaen og ikke orket noe.

Dette svangerskapet er jeg såogsi ikke kvalm, bare litt om morgenen men går veldig fort over, ikke trøtt og slapp hele tiden, hatt små stikninger nederst i magen men ingen smerter.

Skrevet

Kjente du noen symptomer allerede i løpet av 3-4 uke av svangerskapet?

Skrevet

Første svangerskap:

Følte meg helt topp,bare litt trøttere og kjente mens smerter,men ingen mens.

andre svangerskap (ikke fullført pga tom fostersekk) :

kvalme og litt stikking i underlivet..

Tredje svangerskap (nå) :

Hel dags kvalme,litt stikking i underlivet,ømme bryst og trøtt..

Skrevet

Jeg fikk de samme utrooooolig ømme puppene både forrige gang og nå, helt sinnsykt *auau* Det har gitt seg litt nå, men kommer og går litt. Var mer kvalm sist enn det jeg er nå, og også mer trøtt. Ellers er det helt likt. Men tror det har litt med det å gjøre at jeg ikke "har tid" til å være trøtt og kvalm denne gangen...hehe.. Å ha et barn fra før gjør at man rett og slett ikke kan legge seg og sove når som helst, så man mååå liksom holde ut ;o)

Skrevet

Har hatt samme mensmurring fra rett før 4 uker og til uke 5 ca begge gangene. Sinnsykt ømme pupper første gang + opp 2 bh størrelser, ikke fullt så ømme andre gang og foreløbig ikke vokst noe. Kvalm begge gangene fra ca uke 5 med brekninger, denne gangen mye mer ekstremt med oppkast.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...