Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Prøver her også Alle prater liksom om hvor man skal føde ev. søke føde plass. Lurer på noen ting om det: Må man søke føde plass? Hvordan gjør man det? Hva om jeg ikke har søkt eller ev. vist jeg føder på en annen plass en jeg har søkt? Please svar meg!!
kokosyklus Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Legen din skal sende en søknad til sykehuset ved første kontroll. Eller du kan ringe avdelingen selv, men de foretrekker vel en formell søknad.. ikke vet jeg. legen min skrev mitt ønske på et skjema og sendte det etter første legebesøk i svangerskapsuke 10. Fikk svar fra sykehuset noen dager etterpå.
Ladybug~N&E Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 du trenger ikke søke. du får automatisk plass på det sykehuset du hører til . det er når det er flere sykehus i samme område og man ønsker å benytte seg av fritt sykehusvalg at man må søke om plass.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Hei HI her. er i uke 25, har vært hos legen på kontrol 4ganger men har aldri blitt spurt om hvor jeg vil føde, eller fått noen bekreftelse på hvor jeg skal føde. må vel spørre legen når jeg er drar ditt neste gang da. men takk for svar =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå