vimsesvimsen Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Heisann! Jeg lurte bare på følgende: kan endometriose ses ved vanlig gynekologisk undersøkelse?
lilleberta Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Det spørs hvor det sitter.Som regel kreves en kikkhulls operasjon: de går inn via navlen pluss to hull til slik at de får sett hele livmoren fra "baksiden".
vimsesvimsen Skrevet 11. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2007 Har tidligere hatt veldig sterke smerter rundt menstruasjon, bedret seg da jeg begynte på pillen. Nå har jeg sluttet på pillen og har lette smerter / ubehag nederst i magen på ei side og litt i ryggen rundt eggløsning og det har vedvart i ei uke nå, men gått over til å bli murringer i mage og rygg som før mensen. Har ikke noen andre symptomer. Vært hos lege som mente det kunne være en cyste eller en irritasjon i livmoren av noe slag. Kan det være endometriose? Leste et sted at det ikke var noen grunn til at kvinner skal ha sterke smerter rundt menstruasjonen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå