Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Alle prater liksom om hvor man skal føde ev. søke føde plass. Lurer på noen ting om det: Må man søke føde plass? Hvordan gjør man det? Hva om jeg ikke har søkt eller ev. vist jeg føder på en annen plass en jeg har søkt? Please svar meg!!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Du trenger ikke søke hvis det bare er ett sykehus der du bor. Uansett hvor du er når du skal føde kan de ikke avvise deg, med mindre det er et annet sykehus i nærheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå