hit og dit Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Kva gjer eg. Eg er heilt analfabet på blomster. Hos meg er blomster forbruksvare og blir bytta ut etterkvart som dei dør. No derimot så har eg fått tak i mutantblomster som spirer etter hjertenslyst og det etter avblomstring......hjelpest. Korleis kan eg holde liv i dei framover? Hortensian er jo så fin så eg er veldig glad i dag da =) Eg kutta av stilken etter avblomstring. På den eine rett over spiren som akkurat var komt. Den andre hadde ikkje spire før i ettertid. No er spiren i leddet nedanfor der eg kutta. Skal eg kutte den tre cm biten over spiren? Skal dei ha det kaldt mens dei spirer? Det er ein "potte-inne-hortensia". *stolt førstegangshortensiamamma*
hit og dit Skrevet 11. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. november 2007 dytter...må ha hjelp til ¨å ta meg av desse to "barna" mine
Gjest Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Aner egentlig ikke, men sjekk om Wiki kan hjelpe deg? Eller google det?! Finnes sikkert et eller annet smart blomsterforum;)
hit og dit Skrevet 11. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2007 Kan ikkje du spørre Staff om han har nummeret til blomster-Finn? Dei burde jo kjenne kvarandre. TV2 studio er vel ikkje sååååå stort! Hm, ei kanne kaffi gjer nåke med humoren gitt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå