monyh Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Hei, har ryddet på boden i helgen og har en hel haug med my little pony som aldri er brukt til noe(jeg som har samlet,men er ferdig med den perioden,hehe..). De er som nye.Noen er fortsatt i esken,uåpnet, Tenkte jeg skulle lufte det her hvis noen var intr.
Gjest Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Åh, jeg elsker My Little Pony! Prøver desperat å få datteren min interessert, men neeeeida, den !"#¤% farmoren hennes introduserte henne for Barbie og ødela min agenda:( Hvor mange har du og hva skal du ha? Per stykk, eller samlet?
hit og dit Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 ååååå, eg elsker dei hestane. Husker eg hadde ei rosa med paraply på rompa som var bestemora. Ei anna var kvit med vinger, men den likte eg ikkje for det var jo ingen hester som hadde vinger vel.... Så eg leikte mest med den som eg ikkje likte for eg hadde så dårlig samvittighet..... *rister på hodet*, eg var eit merkelig barn. Eg skulle gjerne kjøpt dei av deg, men ungen min er for lita til å bli introdusert for det no......kanskje tanteungen...... Kor mange har du og kva pris tenkte du på?
Gjest Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Interessert (ikke på egne vegne, da..hehe), men er du sikker på at ikke dine egne unger vil ha dem? Hva vil du ha for en par-tre stk?
monyh Skrevet 11. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2007 Åååå så dårlig gjort, hehe.... De er bare verdens søsteste ponyer:=) Jeg har 31stk pluss en stor bamse. Tenkte jeg skulle ha 30pr.stk og 100 for bamsen, men selger helst alt samlet for 900.
monyh Skrevet 11. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. november 2007 Lagt ut priser over her. Ja siden vi har gutt er jeg sikker på det:=) Eller sikker kan man jo ikke være, men da får jeg heller kjøpe igjen engang. Send meg pm hvis dere er intr:)
hit og dit Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 Denne uerfarne dibberen får ikkje til å sende deg ein pm.... Eg trur ikkje eg vil ha alle 31, hehe, men eg har to tantebarn og ei jente så eg vil gjerne ha. Evt så kan du sende meg ein pm med e-mail adressa di?
monyh Skrevet 11. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. november 2007 Har også tatt bilder av hver enkelt hvis det er noen som er på utkikk etter noen spesielle, kan det hende jeg har. Kan sende på mail hvis det er aktuelt.
Gjest Skrevet 11. november 2007 #9 Skrevet 11. november 2007 Jeg tror ikke vi har plass til 31 ponnier til, men har du fx tre stk til meg? Trenger ikke være de som fortsatt er i esken, bare de har intakt man og hale (ikke klipt og ikke knuter og er "søte", sier kunden ved siden av meg - det betyr ofte at de har blomster eller noe sånt på seg...). Send meg pm om det er aktuelt!
monyh Skrevet 11. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 11. november 2007 hehe...jeg så det nå:=) Skal se om jeg skjønner hvordan jeg gjør det, tihi...
monyh Skrevet 11. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 11. november 2007 Da kan dere sende meg pm, haha....beklager
monyh Skrevet 13. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 13. november 2007 10 solgt. 21 igjen+bamse. 30kr pr stk:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå