Gå til innhold

mannen min vil ikke ha sex.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er gift med en mann som ikke vil ha sex det kan gå fra noen uker til mnd mellom vær gang. nå er det 4 mnd siden vi hadde sex. da ble jeg gravid. før jeg ble gravid hadde jeg tilfeldig sex med andre men har ikke gjort det nå mens jeg er gravid. jeg blir helt gal her. jeg må sex. grunnen til at jeg ikke har gått fra han er at vi har vært i et økonomisk svart hull men begynner å se enn ende på det snart nå. så om han ikke tar seg sammen så går jeg. nå høres jeg veldig kald ut men orker ikke leve i et forhold hvor vi ikke har sex.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da skulle du jo gått for lenge siden er min mening...

Hvis han ikke vil ha sex, og du vil så passer dere vel kanskje ikke sammen da?

Ellers så får dere jo finne en løsning som begge synes er ok(hvis ikke det er løsningen deres, at du har tilfeldig sex)?!

Skrevet

ja jeg burde gått for lengst men må ut at dette økonomi tullet vi har kommet inn i. så ble jeg gravid da atpåtill men jeg er i mot abort så her er jeg. nå tenker jeg ca 6 mnd før jeg er gjeldsfri så har begynt å planlegge å reise. skal gi han en sjanse men jeg må ha sex. vi passer utrolig godt sammen som venner har det gøy sammen, gjør mye. krangler aldri.

det er sikkert egosistisk av meg å gå når jeg har en nyfødt en men det får heller være.

Skrevet

nå er jo ikke jeg i den situasjonen som du er i... så jeg vet jo ikke hvordan det er å ikke få sex. men jeg mener jo at hvis dere har det så bra ellers, og er gode venner, gjør mye og aldri krangler som du sier så har du det vel egentlig ganske bra? kansje det bare holder at du snakker med han om problemt? si hvordan du føler ting er anngående sexlivet deres. hvis ikke dette er til noen nytte og du vil prøve å fortsette, så finnes det sex terapi for par da;)

Skrevet

Jeg ville ha forsøkt å få til et meklingsmøte på et familievernkontor.

Skrevet

Kanskje han ikke vil ha sex med deg fordi du har drevet å hatt tilfeldig sex med andre.... Jeg ville ikke hatt sex med min mann, når jeg visste at han hadde hatt seg med andre enn meg!! For meg er det utroskap og det fortjener ingen... Da er det ingen vits å være gift... Nå vet jeg jo ikke om mannen din driver på samme måte som deg, men likevel.... Du kan jo umulig ha elsket mannen din når du kunne ha sex med andre...

Skrevet

fatter ikke at han ikke har gått fra deg... du får kjøpe deg en dildo å slutte å hoppe på hver stake som står... så kansje...

Skrevet

Og jeg trodde jeg var den eneste!

Det var faktisk litt godt å høre at jeg ikke er det.

Jeg har ikke hatt sex med andre, men nettsex derimot er der jeg får utløp. Fungerer ganske greit da jeg ikke føler jeg er utro på samme måte som om jeg fysisk hadde vært sammen med noen andre.

Vi har snakket om det og han vet at det er et problem, men samtidig elsker vi hverandre og ønsker å bevare forholdet.

Men vi må nok diskutere litt videre og komme til en løsning også enten det blir et åpent ekteskap eller ikke. Er litt bekymret for den type løsning også, at en av oss da kan komme til å forelske seg i den nye og så ryker alt likevel.

Sukk, ikke enkelt.

Som regel så er det jo men som klager over at de ikke får nok sex, så føler meg jo rimelig rar av å være kvinne som klager over det samme, men det er tydeligvis flere i samme båt.

Lykke til da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...