Sunniva78 har to små Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Jepp, har fått min første åreknute. Merket den etter en flytur for noen uker siden, det stakk til i leggen og ble en liten kul. Har ikke tenkt så mye mer over det, men i dag kan jeg tydelig se en lyseblå kul som er blitt litt større. Stikker skikkelig når jeg belaster foten. Så nå blir det støttestrømper for alle penga! Flere enn meg som har fått dette? Er 1.77 høy og veier nå 73 kg, har lagt på meg 8 kg hittil. (28+1) Føler liksom ikke at jeg har blitt SÅ stor heller:-(
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 har nok fåd åreknuter jeg og, men min/e er som en lang blå elv med åre som går fra leggen og nesten oppå låret=( helt grufullt å se på men har hørt den kan trekke seg tilbake etter svangerskapet så jeg krysser fingrene for det=)
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 når det stikker i foten når en belaster den,betyr dette da at det er et tegn på at en får åreknuter?? er i uke 34+5 og har brukt støttestrømper siden 4mnd ca. ser at noen blodårer er mørkere enn andre,men det er de jo på hendene også... mamma fikk åreknuter etter 2 fødsel så er ganske bekymret for dette. jeg er førstegangs og 25 år så jeg vil gjøre alt jeg kan for å ikke få det vertfall!!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 har ikke hatt noen stikninger, men du får lettere åreknuter dersom du står å går mye sammenhengende.. i min jobb sto å gikk jeg hele tiden, i tillegg vet jeg at åreknuter under svangerskapet har vært veldig vanlig i min familie...vet ikke om det har noe å si for meg men...
Sunniva78 har to små Skrevet 11. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2007 Her kan du lese litt mere om åreknuter: http://www.nettdoktor.no/sykdommer/fakta/aareknuter.php Står ingenting om stikking i foten, men søsteren min kjente igjen beskrivelsene da jeg beskrev det for henne, hun fikk mange i graviditeten. Mamma fikk ingen, så det er vel søsteren min jeg arver det fra da. :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå