Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Hei! Har akkurat fått dna-svar og lillegutt har dermed fått en pappa :-) D beste er selvfølgelig at han dukket opp med bamse å gullsmykke til han. Ble helt rørt jeg :-) Men det var ikke det jeg skulle fortelle..hehe.. Har til nå ikke mottatt noen form for bidrag fra staten, så lurer på om jeg vil få etterbetalt fra bf, fra lillegutt var født?Noen som vet..?el vil han begynne å betale som normalt fra nå?Ingen av oss har satt oss inn i hva som vil skje framover. Han skal ha kontakt med sønnen sin, men blir ingen fast avtale enda om hvor mye og ofte...
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Pappan til lillevenn må etterbetale fra 1.9-07.. Lillevenn ble født på september.. Men hvorfor i alle dager har ikke du fått bidrag fra staten da? Fikk d jeg helt fra første stund.. Søkte du om det da?? Må søke om barnebidrag nå vettu..Måtte ikke det for noen år siden..
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Det er det ingen som har fortalt meg...Har t.o.m vært i møte med NAV, å det har aldri blitt opplyst. Jeg bare regnet med at ingenting skjedde før bf var oppgitt..dumme meg!Søker jeg på NAV sine sider?eller kan jeg like godt vente til bf begynner å betale?å da må vel han antagelig etterbetale helt fra April... HI
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Jeg sendte inn søknad på ark jeg da..Vet ikke om d går ann å søke på nettet om barnetrygd og bidrag osv..
AnTiLoPeSvIn Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 min gutt ble født i desember, måtte ta dna test. jeg fikk ikke bidrag fraa staten, men det var fordi jeg "gadd" ikke å styre så mye med det. tenkte jeg skulle ta det når dna resultatet kom. Søkte bidrag august i år og fikk det fra første mnd mini ble født.
Gjest Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 Jeg lurer også på dette. Når jeg har fått forskuttert bidrag, vil jeg da få det "overstigende" som blir igjen eller betaler bf til staten det de har gitt til meg? For jeg vil nok få ca 500kr mer i mnd i barnebidrag nå når han begynner å betale. Så vil jeg få 500kr for hver måned siden hun ble født etterbetalt? Noen som har erfaring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå