Gå til innhold

en liten avstemning hehe, skal/skal ikke....:) (u/t)

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal jeg bleike håret mitt? det blir garantert oransje men:P

om ti stk mener jeg skal bleike det så gjør jeg det hehe;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GJØR DET!

Om det blir oransje får du bare bleike det en gang til, og ser det fortsatt ikke bra ut får du farge det tilbake til den fargen det er nå:)

Skrevet

Gjør det!:-) Arti å se ka resultate blir..hehe

Skrevet

hehe ta i betraktning at jeg skal i bryllyp neste lørdag og ikke får endret fargen igjen før neste innbetaling med trygd hehe;)

men som sagt om 10 stk sier jeg skal bleike det så gjør jeg det;);)

(klarer nemlig ikke bli enig meg meg selv om jeg skal eller ikke, har veldig lyst) :)

Skrevet

gjøøøøøøøøør det!:o):o):o)

Skrevet

ikke gjør det sier jeg:) du kler mørkt hår...

Skrevet

Nei, ikke gjør det.

Hvis du har helt mørkt hår blir det altfor stor forandring, må heller ta det litt gradvis. Jeg var inne å kikka på bildene dine, og du er nok ei jente som er finest med mørkt hår :)

Skrevet

jeg er opprinnelig blond altså;) har litt lyst da men er usikker;)

Skrevet

hva med ett kompromiss mellom meg selv og meg selv? hehe:)Om jeg bleiker noe av håret under? og lar det som er øverst være brunt?:)

Skrevet

ikkje gjør det! har sett hjemmesiden din og du var jo såå fin med mørkt hår! og om det er en smule rødlig farge i det så får du det aldri fint..(been there done that..)

Skrevet

hehe ja det er en smule rødt i;) bleika det da jeg var gravid og herregud for en coctail av farger det ble, så ut som jeg hadde tryna i ett maleskrin eller noe;) takk for det, så koselig sagt:)

Skrevet

Blond er fjortis! Ikke gjør det ;-)

Eller lag en gruppe på Facebook: Hvis 100 joiner denne gruppen innen tirsdag, bleker jeg håret ;-)

Skrevet

haha matja, da har jeg vært fjortis nesten hele livet, er født blond og har tilogmed blondt hår på beina:P men jeg skal ikke bleike siden bare 4 stk mente jeg skulle gjøre det:)

Skrevet

Nei, kjære søte lille deg, ikke gjør det!! :) Har lang erfaring på feltet!:) Er naturlig veldig veldig blond - farger det i en mørkere blondtone om sommeren fordi det blir såååå lyst. Men hadde en periode på u.skolen da jeg farget håret i alle mulig farger...tror nesten bare det er grønt jeg ikke har vært innom...hehe..Og bleiking av farget hår...krever tid og tålmodighet...blir jo ikke seendes ut i måneskinn... så helst holde seg innendørs en stunde;)hehe - eller hvertfall holde seg unna tilstellninger hvor det vil være fotografering - og i et bryllup blir det ofte tatt endel bilder:) Om du vil bli blond igjen, vent til det er ordentlig vinter så kan du gå med lue til du har oppnådd ønsket resultat:)

klem fra forfengelige lille meg;) hihi

Skrevet

Ikke gjør det!!! Og ihvertfall ikke hjemme!! jeg er frisør og hvis du vil ha det lysere så vil jeg anbefale deg og gå til en frisør og stripe det,så kan du gradvis ta mer striper hvis du ønsker det. Har sett på hjemmesida di at du er ganske mørk og hvis du gjør det hjemme tipper jeg at håret ditt blir knall oransj/rødt. Og det sliter masse på håret ditt. Så jeg ville ikke gjort det,ville heller stripa det hos frisør :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...