mollimams Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Skal ha privatist eksamen i humanbiologi om 10 dager. Noen som har tatt dette faget og har noen tips om hyppige eksamensemner?
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Jeg hadde det på vgs. Kjempe morro fag :-) Hjerte og kar systemet, fordøyelsessystemet, huden og en ting til var det jeg fikk om.. Det lønner seg veldig og lese sammendragene bak hvert kapittel.. Jo lymfesystemet var det vell tror jeg at jeg fikk om også, men var bare et par spm om hver ting...
mollimams Skrevet 11. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2007 Hei Randi! Jannicke her Takk for tips! Husker du om det hva mye "gjør rede for" blabla spørsmål?
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 jeg har selv hatt humanbiologi som fag på vgs for noen år tilbake.. og vi fikk mye spørsmål om "gjør rede for".. er et veldig gøy fag, men mye pugging.. lykke til!
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Vi fikk mye spørsmål om hva de forskjellige funksjonene gjorde, feks hva er oppgaven til hjertet (bare et eksempel spm), hva gjør lymfesystemet, forklar lymfesystemets gang o.l...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå