Trebarnsmamma30 Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Eller er det likt som med førstemann? Selv synes jeg folk spurte mer da jeg ventet førstemann, hvor mange uker jeg var nå og slikt.. om hvilke navn vi tenkte på, hva vi skulle handle inn osv.. Lurer litt på hvordan det blir når barnet er født..
mai mammaen til to Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 syns folk spør likt nå jeg.. men jeg er ikek like opptatt av å prate om det denne gangen. prater mer om snuppa.hehe... hun er jo midt punktet no..
Trebarnsmamma30 Skrevet 11. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2007 Besteforeldrene til jenta mi forguder henne sånn, at jeg kan ikke helt forestille meg at de skal dele oppmerksomheten hun får på et barn til.. Men det er vel lett å tenke slik før barnet er født..
Synnøve_Solbakken Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Det er litt mindre oppmerksomhet denne gangen, og det passer meg fint. Skulle nok ønske sambo var litt mer engasjert da. Men jeg er jo en smule mindre engasjert selv også, selv om jeg ikke tror jeg kommer til å bli mindre glad i den nye babyen.
mamma til 2 små:=) Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 Ja jeg syns også det at jeg fikk litt mer oppmerksomhet med den første:=)folk var liksom mer interesert ja
mamma til 2 små:=) Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 Men jeg er heller ikke like ivrig denne gangen..vet ikke helt hvorfor men....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå