Gå til innhold

Kynnere så tidlig ??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har siden uke 14 kjent antydning til kynnere, spes på kveldene. Går nå i uke 16 og i dag er det ille spes nå jeg går. Magen er sten hard og det er ubehagelig. Er 2 gangs gravid så vet hvordan kynnere kjennes ut, sist gang kjente jeg de ikke før jeg var langt på vei. Flere som har de så tidlig. Skal til JM på onsdag så skal spørre henne da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt kynnere fra uke 12.... Man kan visst merke det tidligere når man er flergangsfødende.

Skrevet

Jeg har hatt dette siden uke 12.

Snakket med jormor om det og hun sa at det var veldig vanlig og ingenting farlig.

Heller mtsatt.

Så lenge de eikke er veldig vnde da.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...