Gå til innhold

Bruksanvisning for kranglesida

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Kanskje vi skulle gi "nybegynnere" en bruksanvisning forkranglesida, så alt ble litt enklere? Hva skulle i så fall stå i denne, tro...

2. Full returrett. Ler du ikke av noe her så vil ingen savne deg.

3. Tro gjerne at du er hevet over alle andre.

4. Tro aldri at alle andre er enige i det.

5. Ikke gå inn på noe innlegg om abort eller skikkethet som mor, om du ikke har bøffelhud.

6. Du er ikke gal - det er mye rart her, inkludert folk som snakker med og mot seg selv.

7. Det går an å oppføre seg som folk. Men her blir aldri enige om hvordan.

8. Husk å ta høyrøstet farvel når du føler at alle er ute etter å ta deg, og du forsvinner til pk, tyten eller skravle.

9. Gjør dette gjerne over flere dager, etter først å ha truet med å ta med deg fotballen din og gå hjem.

10. Kom deretter gjerne tilbake, enkelte vil ha savnet deg og andre fortjener ikke bedre.

11. Husk å bytte nick når du føler at det brenner under føttene dine her inne, evnt signere anonymt - hvorpå påpeke at du ellers ALDRI er anonym

12. Du kan gjerne tro at det hjelper å skrike med STORE BOKSTAVER, MEN DET GJØR DET IKKE

13. Enkelte biter hardt og fort, andre tror de gjør det, men har gummitenner. Velg motstandere etter evne

14. Delta så ofte du kan på tråder som "hvem husker du her inne", så du hele tiden markerer tilhørighet, som en hund som tisser på en stolpe.

15. Det største problemet for Kranglesida er alle analfabetene som kan lese og skrive. Men det er ikke god kutyme å påpeke det.

16. PMS ingen hindring, heller ikke for menn

17. Lurer du på noe ang. rettskriving og om ordet i det hele tatt finnes, rop på vår vandrende ordbok Kjetil! (han svarer så gjerne hvis han ikke er opptatt på pk) eller Skrivepolitiet v lilja70 eller Prinzessin m.fl.

18. Stå på ditt synspunkt selv om du VET at det er feil.

19. Det nest største problemet er alle anal-fabetene som kun interesserer seg for alt man kan stappe i toern... (til og med kvinnesak, jfr. gårsdagens innlegg)

20. Det tredje største problemet kan kalles Anna-lfabetproblemet. Det kan faktisk med fordel stappes i toern.

21. Nå du har sett deg lei på at andre ikke er enig med deg så truer du med å sladre til webmaster. (det funker ikke men er verdt forsøket;))

22. Føler du at et innlegg setter deg i dårlig lys - skyld på ironi.

23. Glem forøvrig tanken om å bruke ironi i et innlegg her inne da halvparten ikke forstår ironien og den andre halvparten ikke ønsker å forstå den.

24. Har du ingen argumenter, prøv skjellsord.

25. Har du ingen skjellsord, stjel et nick.

26 Synes du det går for langt med skjellsord o.l føler vi oss forpliktet til å minne deg på (ganske ofte også) hvilken side du er inne på. Vi kopierer gjerne overskriften til deg også hvis du ikke forstår hva vi mener.

27. Hvis du tror noen er mann, eller er noen andre, eller ikke er så anonym som h*n prøver å være, kjør det for alt det er verd i mange måneder.

28. Har du forlatt siden fordi du var misfornøyd vil du bli etterlyst a la Elvis til anonyms barn er konfirmanter og anonym muligens forlater sida.

29. Dersom du involverer deg i snakk med en av motsatt kjønn, var forberedt på å bli hetset for å være her kun for å sjekke, evt desperat.

30. Kle deg etter værfolholdene, dersom du er mann sørg for at ingen kan beskylde deg for å være kvinne. Ta på deg den maskuline rollen og melk den for alt den er verdt. Dersom du ikke heter kjetil og er en bitter alenepappa.

31. Har du ikke noe annet å si, rop Kjetil, fitte, pule, analsex eller drekke. Enhver kombinasjon av disse er også bra.

32. Har du lyst å chatte om barn, graviditet og annet som er relevant? Prøv et annet forum! Her snakkes det om alt annet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,der var regla!Ikke så uskrevne som jeg trodde visst,men morsome var de.Kanksje jeg skulle prøve være her mer,om det er sånn her ofte.Hilsen en nybegynt

Skrevet

Lurer på hvorfor eg ikke har vært så aktiv her før:D:D

Prøver å fyre opp på Livsynsdebatten, men de pinglene evner jo ikke å svare XD

Skrevet

Enten det , eller så KAN de ikke svare.

Liker å tro det siste;)

Men nå hopper eg i dusjen....tenkte du ville vite det så du ikke gikk helt i frø:D

Skrevet

Noen perioder har det vært folkesport. Irriterende og kjdelig.

Skrevet

Dra livssynsdebatten inn her. Det er opp til flere av oss her inne som kan sette de fleste kristne til veggs med vår bibelkunnskap.

Skrevet

Joda, det går fint. Legg til et punktum bak nicket eller gjør en l om til en stor i.

Så skriver du alt det stygge du kan for å sverte den andre personen, eller, du kan gjøre det med ditt eget nick og hevde noen stjal ditt eget i håp om å høster sympati og/eller oppmerksomhet.

:-)

Skrevet

Kan jo alltids starte en snor om det da Doppler:D

åh...ny snor i anmarsj.

Skrevet

Hehe...

33. Kjeder du deg til døde, lat som du er HI i hvert eneste anonymt postede innlegg.

34. Det er god terapi i å rakke ned på damer som er penere enn deg, og som - Gud forby - har lagt ut profilbilde av seg selv. Slike kvinner er djevelens pakk. Etterpå tar du deg en sigg og spør tastaturet: "Var det godt for deg også?"

Skrevet

35. Har du dårlig selvtillit så projiserer du det over på alle andre og forteller dem alt du syns om deg selv.

Skrevet

Her er mange bitre mennesker her ja. :-)

Noen må de jo ta det ut over.

Skrevet

Ja, noen må jo gå foran som et godt eksempel å følge reglene. :-)

Også bryter jeg de anonymt.

Skrevet

Det er bra. Å snakke med og mot seg sjøl anonymt er en hjørnestein i kranglebygget.

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg har ingen å snakke med her og anonymknappen er borte (ref reglene: hvis ingen andre vil, snakk med deg selv). Ergo har jeg nå innført en ny regel: man kan også snakke med seg selv uten å bruke anonymknapp.

Skrevet

Jeg er dypt imponert. Finnes det virkelig gamle innlegg her inne fremdeles..? Jeg trodde de slettet alt over en lav sko.

Skrevet

Hallo i luken liksom, det går fortatt an å trykke på "neste" daaaah, herregud er du fra Bergen eller?

Skrevet

Helt fram til 1 juni 2007 faktisk. Eller tilbake, om du vil.

Skrevet

For en god stund siden prøvde jeg å finne noen innlegg fra en god stund tilbake, til burkatiden, og det viste seg at en hel del innlegg var blitt slett. Men det er faktisk mulig at det var innlegg fra før 1 juni 2007.. Uansett, jeg mistet helt troen på dib's arkiveringssystem..

Skrevet

Så kjekt at det går an å finne gamle gode her også;-)

Hender jeg stikker innom for å sjekke opp på dere, lever dere ennå? De jeg har på fjesboka (ups!) vet jo at jeg fremdeles er på nett i ny og ne, men bisibisi, så det er helst i søvnløse netter at jeg surfer:-)

HVAAA??? Er gamle innlegg sletta??? Finnes det ikke lenger bevis for årsmøtet i skrivepolitiet??? For drittslenging mot anonyme ufordragelige med kvasi-dysleksi??? For MEG???

-Jeg må visst innom igjen, ja. Da er det avgjort!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...