Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Kan en alenemor med 175.000 i årslønn og 3 barn søke om bostøtte ? Eller tjener jeg for mye ? Hva med startlån, er det noen håp å få innvilget det ? Får jo sannsynligvis ikke lån i banken med så lav inntekt og 3 små barn, sukk. Mye som skal ordnes nå, men det viktigeste er jo å ha tak over hodet.
PintSizedDictator Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Tror ikke du får bostøtte, men du kan få komunalt boliglån. Det du kan gjøre e f.eks å låne 500 000 i komunalt boliglån. Dette vil bli regnet som starkapital i Banken, så da får du muligens låne 500 000 der også Men snakk med en i banken du. Det e lettere.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Finnes ikke boliger her til 1.000.000 dessverre. Har ca. 200.000 i egenkapital men får ikke banklån. Må nok opp i 1.500.000 - 1.600.000 for å få kjøpt noe som helst
PintSizedDictator Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Ikke lån med 200 000 Du store.... Men, du må jo få hjelp på ett eller annet vis. Kanskje det e lettere å få alt dekket hvis du søker om komunalt? Djeesøss det e dyrt å skulle eie noe som helst i dag:s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå