Gå til innhold

Bostøtte, Startlån


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan en alenemor med 175.000 i årslønn og 3 barn søke om bostøtte ?

Eller tjener jeg for mye ?

 

Hva med startlån, er det noen håp å få innvilget det ? Får jo sannsynligvis ikke lån i banken med så lav inntekt og 3 små barn, sukk.

 

Mye som skal ordnes nå, men det viktigeste er jo å ha tak over hodet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du får bostøtte, men du kan få komunalt boliglån.

 

Det du kan gjøre e f.eks å låne 500 000 i komunalt boliglån. Dette vil bli regnet som starkapital i Banken, så da får du muligens låne 500 000 der også:)

 

Men snakk med en i banken du. Det e lettere.:)

Skrevet

Finnes ikke boliger her til 1.000.000 dessverre.

 

Har ca. 200.000 i egenkapital men får ikke banklån. Må nok opp i 1.500.000 - 1.600.000 for å få kjøpt noe som helst

Skrevet

Ikke lån med 200 000 :o

Du store....

 

Men, du må jo få hjelp på ett eller annet vis.

Kanskje det e lettere å få alt dekket hvis du søker om komunalt?

 

Djeesøss det e dyrt å skulle eie noe som helst i dag:s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...