Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Her ble det ikke frokost på sengen idag, for huset var fullt av venner fra langtvekk:-) Så her var det faktisk gutta som sto opp med de små håpefulle og dekket koselig frokostbord, med masse deilig mat:-) De hadde tent masse levende lys og gratulerte hverandre med farsdagen når vi jentene kom og satt oss:-) Vips, så var det frem med pakker fra barna og pappaene var blide i ansiktene sine:-) Prøvde å få lille rosa til å lage kort, men det hadde hun altså ikke tid til.......neineineineinei sa hun og kastet fargene veggimellom her en kveld:-) Men som klattenmannen sa, den største gaven sitter jo der, og pekte på lille rosa........:-) I ettermiddag går turen til foreldrene mine og en litt spesiell farsdag.......det mangler jo en datter............
♥Snulder Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Her har vi latt pappa sove lenge før det ble pakker og kaffe på senga! Men da var det slutt på bortskjemmingen, så nå har Snuldermannen vasket gulver og satt ribba i ovnen;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2007 Hehehe, tenkte jeg det ikke;-)
♥Snulder Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Haha!! Jeg har bakvakt i helgen må skjønne... kan jo bare sitte helt stille i sofaen og vente på at telefonen skal ringe....;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2007 Så klart du må det!!! Ingen som tviler på det eller!?!
phantomet Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 I phantomhulen har vi hatt smuleparty i sengen da gutta våknet. Phantompappa fikk masse ekstra kos av Junior, mens Måka var mest opptatt av å spise... *ler* Gaven var en suksess, så det blir nok vanskelig å få kontakt med mannen når ungene er i seng i kveld...*smiler* Vi har vært og kjøpt blomst til svigerfar idag. Det er jo greit å gjøre stas på den ene vi har igjen i foreldregenerasjonen. Så ikveld tropper vi opp med blomst og tegninger laget av gutta.
Maud Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 Her ble det ikke frokost på senga for Maud-mannen, kona hans er jo gravid og sliten må vite... Minstemann hadde laget kort i barnehagen, ellers ingen presang heller. Han har besøk av en kamerat fra Haugsund, så det ble Ullevål-tur på dem. Til middag lagde jeg imidlertid ribbe, det er det beste han vet og ikke en av mine favoritter. Om en liten stund blir det kake også.
Karomamma Skrevet 11. november 2007 #8 Skrevet 11. november 2007 Så fint å lese om søndagen deres Her fikk pappaen sove lenge, mens vi laget god søndagsfrokost og tegnet tegninger til kjæresten vår. Vi pleier ikke å ha presanger, men kost oss har vi nå i hvert fall!! PS: Jeg synes egentlig mors- og farsdag er et tullete kommersielt påfunn fra handelsstanden... Egentlig burde vi ikke trenge noen påminnelse for å gi dem vi er glad i litt ekstra oppmerksomhet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå