Yrha Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Så et annet innlegg om ørebetennelse, men lager ny tråd Dere som har hatt baby med ørebetennelse: skriker de hele tida når dere legger dem ned (i senga, på gulvet, osv), eller bare når dere legger dem til brystet? Gutten min skriker noe forferdelig på dagtid når jeg skal gi ham pupp (er ikke så ille om natta.). Men han koser seg når han ligger og leker.. Kan det likevel være ørebetennelse?
Love my kidz Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Jeg kan ikke si det 100% sikkert, men jeg kan ikke forstå at gutten din har ørebetennelse siden han koser seg liggende ellers. Har man betennelse er det vondt å legges ned uansett hvor og når. Så jeg tror nok han bare ikke har lyst på puppen lengre, en liten luring du har ;-) Men som sagt.. er du bekymret må du uansett får det sjekket - ingen som kjenner babyen din bedre enn deg selv =)
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Høres mer ut som brystvegring enn ørebetennelse.. Ved betennelse dunker det i øret når du legger deg ned, tror ikke han hadde kost seg med å ligge å leke da.
Elisabeth har 2 snart 3:) Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Gutten min på 3mnd har fått ørebetennelse:( vi hadde det på samme måten han hylte hver gange jeg skulle gi pupp, på natten gikk det fint. Men han var veldig grinete på dagen å sov dårlig. Jeg kunne også kjenne litt rar lukt fra øret. Han ligger å koser seg på teppet sitt selv om men når han skulle ammes hylte han sikkert trykk når han ligger på siden. Hvis du har mistanke om ørebetennelse må du ta deg en tur til legen for det gjør frytelig vondt, kan også være lurt å gi en paracet da får du nok ammet han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå