hit og dit Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Hei. Eg syntes du hadde så fornuftig råd til ho med bikkja som bjefa på døra. Kanskje du har eit godt råd til meg og =) Me har ein beagel som er veldig sosial. Han vil helst bort og hils på alle hunder som me går forbi når me er på tur. Fra han var liten så har han leikt med alle slags bikkjer, så dette er nok grunnen. Problemet er at han høyres heilt desperat ut når han går forbi andre hunder, og dei mistolker det som om han er sinna. Noe han ikkje er, og eg veit dette då eg har sett hans reaksjon på slosskamper. Då kjem han springande og gjemmer seg i "mammas-skjørt", og ein gang blei han lagt i bakken av ein valp... Det eg lurer på: har du gode råd til meg for korleis eg kan gjere andre dyr mindre spennande?
Trollemor og snuppa! Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Hei, og koselig at du synes rådene mine var gode.. ) To av hundene mine har vært veldig sosiale, han jeg har nå har vært veldig på både med mennesker og dyr. Jeg anbefaler veldig sterkt å melde deg på kurs. Det som er bra med det er at du kan trene på å la han omgåes andre hunder når han har oppmerksomheten på deg! Du må ha oppmerksomheten hans før du kan trene noe som helst.. Begynn med å rose han når han ser på deg.. Tren et sted det er mye folk og dyr. Stå stille og gi han en go'bit hver gang han titter på deg, og ros! Ang det å treffe på andre hunder, kunne du fått han til å sette seg mens den andre hunden passerer? At du roser han FØR han begynner og bjeffe? Hvis du trener hunden din på flere plan vil han også bli bedre i forhold til problemområdene... ) Og det er nok lurt at han ikke alltid får lov til å leke.. Dermed girer han seg ikke alltid så mye opp når dere møter andre hunder! Hvor gammel er hunden din?
hit og dit Skrevet 11. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2007 Eg kan desverre ikkje gå på kurs. Me bur i utlandet, og eg snakker språket veldig dårlig. Eg har snakka med dyrlegen vår, og han skal gi beskjed dersom han kjem over ein hundetrenar som snakker engelsk her. Det tviler eg på han vil, for det er lite trening av hund her, dei fleste er vakthundar i hagen, og veldig få personer snakker engelsk. Når me er heime om sommaren så er det kun privattimar som er muligheita, og det må eg innrømme at me ikkje har råd til. Han sitter seg ned når andre passerer, og eg får augekontakt med han ei lita stund. Då roser eg mykje og gir godbit. Så snart han har fått godbiten så er han igang igjen med desse desperate ula sine. Dersom ein hund går eit stykke foran oss, så snur eg og går ein anna veg. Han er få veldig opptatt av å sjå etter hunden, han prøver å komme ut av båndet sitt og uler, men han blir med og tar godbit. Han er på gli kan du sei. Eg pleier å rose han før han ser den andre bikkja, og gjer meg sjøl veldig spennande med kos og godbit. Det virker ei lita stund, men så er han i gang igjen. Det er som om han veier opp mot kvarandre kva som er viktigast, godbit eller den andre hunden, og hunden vinner. Problemet er at han voks opp med ei stor bikkje, og han vil aller helst bort til dei. Det kan vera eit problem her, då ungarske bikkjer ofte er vaktbikkjer eller dårlig disiplinerte. Eg har fått han til å slutte å bjeffe på hagebikkjer. Når me går forbi dei så er det fleire bikkjer som kaster seg mot gjerdet og bjeffer vilt, dei ser heilt gale ut. Dei er nok det og, for dei bur i hagane og einaste jobben er å jage bort folk. Han slutta å bjeffe på dei med ein kombinasjon av sjå på meg og du får godbit, og tilsnakk ved bjeffing. Det tok to turer i eit ille nabolag, og han var kurert. Bikkjer i bånd sammen med eigaren sin derimot er ei hard nøtt å knekke. Hmmm.. Han er to år Eg får prøve å trene han i parken om dagane. Fylle lommene med kalkunkjøtt og jobbe på. Han trenger kanskje litt intensiv trening. i ein periode. Leik med andre hunder har me kutta veldig ned på. Trur du me må kutte ut alle, eller kan han leike med dei to hundane til venninnene mine? Hmm, blei veldig langt dette. =)
Trollemor og snuppa! Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 En hund kan jo godt leke, de har jo godt av det også.. ) Men ikke alltid, og som du sier: Gå i parken og jobbe med å få han til å være rolig når det kommer hunder forbi! Har ikke noen flere råd å komme med, men håper det ordner seg for dere.. ) (Vet ikke om du synes de var så glupe heller da.. hehe) Husk at en hund gjør det som lønner seg! ;o)
hit og dit Skrevet 11. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2007 Eg syntes råda dine var glupe eg, for dei likna på det eg allereie gjer, hehe. Eg må vel berre gjer det litt meir intensivt. Eventuelt øve litt i den verste bikkjegata der han allereie er opplært til å ikkje bjeffe. Så seinere øve litt i parken. Eg får sette opp ein plan. Uansett takk for råd ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå