oo00oo Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Skal ha noen på kaffe og kake i dag. Husker virkelig ikke hvilken side kopp og skål skal stå i forhold til askjett????
oo00oo Skrevet 11. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2007 Tusen takk, men nå står jeg her med skjea i handa hvilken side var det?? Nå blir jeg oppgitt over med selv altså
oo00oo Skrevet 11. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2007 Hmm... Tusen takk... tror jeg må skaffe meg en sånn skikk og bruk bok jeg....
Den drygaste Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 skjeen skal over eller på høyre siden. kommer helt an på hvilken skje det er.. er det dessertskje skal den helst over asjetten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå