Gå til innhold

Hvor mange kroner gir dere i julegave ?!

Anbefalte innlegg

Gjest renate&nydelige christina
Skrevet

Til deres egne barn?

Foreldre/søsken?

I går handlet jeg julegaver til snuppa...brukte vel en 1200kr på ullundertøy, sokker , vanter, luer og tøfler hun trenger til barnehagestart....

Jeg og sambo har 4 søsken tilsammen, hver sin bror og søster...hvor mye gir dere til søsken??

Vi er litt usikre på det....dessuten er de 16,18,20 og 24 år gamle så hva kjøper man til de?

De hadde vel sikkert likt best og få gavekort...men hvor mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig vi er gnitne, men vi pleier å gi ca 200 kr hver til søsken/nieser og nevøer. Gir ikke gave til søsken hvis de har barn. Da er det barnet som får.

Gjest renate&nydelige christina
Skrevet

ok..her er alle søskene single og uten barn da...hadde vært lettere og de hadde hatt barn...kunne jeg bare kjøpt babyting:-)

Skrevet

Her er det bare jeg som har søsken, men da 5 stk. De får for ca. 300 kr hver, i tillegg til at de får en liten ting fra onkel/tanteungen sin.(max 100 kr)

Skrevet

Btw. mine søsken er i alder fra 5 til 22 år. Og foreldrene mine får for ca. sammen sum som søskenene.

Skrevet

Me bruker 500,- eller meir på dei i familien, søsken, niese, foreldre, fadderunge. Utenom så kjøper me ikkje så mange presanger, for det kan fort bli for mange. Eg kjøper til eit par venninner.

Bror min er 13 år og har nylig oppdaga jenter, så han skal få parfyme. Søstra mi får sikkert klær eller gavekort, ikkje lett til ein femtenåring. Sambo sine søsken er alle voksne så det blir det ting dei trenger til huset. Må nok be om ein ønskeliste i år, for det er ikkje lett. Så står alltid my little pony høgt hos desse jentene eg skal kjøpe til, og det er ikkje så ille dyrt her i Ungarn.

Egentlig kunne eg tenkt meg at mine og hans søsken bare kjøpte til Tuva i år. For meg er jula for barna, og det kan fort bli mykje handling. Dette er nå ein heilt anna diskusjon :-P

Skrevet

Til min manns bror gir vi ingenting. Han synes hele jula er noe styr. Gir bestandig en gave, ca 200,- til datteren hans på 14 selv om faren ikke liker det.

Til min søster og hennes fammilie bruker vi 150,- til 400 på ungene, kansje 100 på min svoger og på min søster blir det ofte ca 800,-.

Til egne barn har det variert fra 200,- til 2000,-. Kommer ann på hva de trenger. De er små enda så det mest spennende har ofte vært esken eller papiret.

Til min manns foreldre prøver vi å sende en blomst eller noe. De er ikke interesert. Mine foreldre får gjerne fra 200,- til 800,- hver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...