asjo_mamma på nytt:-) Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Så lei av dette nå! Startet på 12 dagers lutealfase, så ned til 10 dager og nå de siste 2 pp har jeg hatt 9 dager. I tillegg spotter jeg i flere dager både før og etter menstruasjon. Hva hadde dere gjort? er rimelig sikker på at jeg har for lite progesteron. Har smurt meg med Progesta Care i et par måneder, men det ser ikke ut til å hjelpe. Kan jeg bestille time til gynekollog uten henvisning? Legen min sa at de generelt venter lenge, og jeg har jo prøvd i "bare" 6 mnd..
asjo_mamma på nytt:-) Skrevet 11. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. november 2007 opp igjen.. håper noen vil svare:-)
JordbærMamma Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Tja... Du kan kanskje lyve på deg noen ekstra måneder med prøving for å få det til å gå litt fortere å bli sjekka? Når lutealfasen blir kortere ville jeg i allefall fått sjekka det... Du kan jo helt sikkert bestille time til gynekolog også, men det vil vel bli noe dyrere da...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå