Gå til innhold

Hvor mye har dere i lån?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 1.350.000,- og det er huset, bilen og campingvogna. Men jeg synes det er mye, og kan ikke si vi har det så romslig. Men så er jeg hjemmeværende også da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har to leiligheter mellom oss, bor i min og samboer skal snart selge sin. jeg har lån på 1 150 000 inkl leilighet, en halv bil og studielån.

samboer har lån på ca 700 000 inkl leilighet, en halv bil og studielån.

samlet tjener vi ca 670 000.

herregud, se på de tallene... føler meg utrolig heldig som har det så godt.

Skrevet

Vi har 1,3 mill i huslån, + at jeg har 180 000 i studielån...

Skrevet

Huslån på 2,55 mill. Det blir ca 15 000 i mnd. Har en inntekt på brutto (? -før skatt i allefall ;0 ) inntekt på ca 540 000 i året.

ikke lån på biler eller studielån.

huff alt for mye vettu.....

Skrevet

Har nesten 2.2 mill i boliglån. Men huset har steget til 3.350.000 nå så er heldig sånn sett. Jeg har studielån men iom at vi bor i finnmark så får jeg det nedskrevet :-) Helt genialt.

Har to biler, campingvogn og snøskuter som vi heldigvis ikke har lån på. Vi tjener ca 700.000 til sammen brutto i året

Skrevet

I underkant av 160 000. Har splitter ny bil og 4 år gammel leilighet ved sjøen :-) MEN......Om et år skal vi overta en gård, kommer til å få 4-5 millioner i lån, men det skal jo driften nedbetale. Så tror ikke vi kommer til å merke så mye til det.

Skrevet

like under 600 000,-

Skrevet

Vi har under 1 mill, inkluderer leilighet verdt over 2,5, bil og seilbåt. Ingen studielån, nedbetalt pga alder he he.

Skrevet

ca 900 000 tusen om 1 år. da er det inkludert min studiegjeld og huslån. har to biler, men ikke gjeld på disse. men må handle rundt de tider igjen, så da blir det vel et billån også.. også skal vi bygge på huset om ca 5 år.. men vi har et felles ønske om å ikke havne så mye over 1mill

Skrevet

2,150 mill på huset. 130 000kr på den ene bilen, studielån på 170 000kr.. samtidig har samboeren leasingavtale på bilen sin + et startlån på firmaet sitt.. huff.. mye penger ut. jeg har vel lønn på 320 000kr i året,mens han forventes rundt 600 000kr.. jaaaa,de pææænnnga... :(

Skrevet

Vi eier ingen ting vi.. :/ Leier leilighet, og har lån på tilsammen 350 000 eller deromkring (studielån). Men ellers er vi gjeldsfrie - men det hjelper oss ikke mye når vi ikke eier stort. Skal kjøpe om et års tid, håper vi får lagt oss opp en grei egenkapital før den tid.

Skrevet

Vi tok et lån på 750.000 kr på huset vårt(det ligger ca 1 mil fra sivilasjonen med butikker og sentere) så var billigere da enn midt i. Liker oss godt her:) Har igjen ca 690.000 nå. Godt og se at man ikke bare betaler på rentene og at det faktisk går sakte men sikkert nedover...

Skrevet

samlet på oss begge med hus-, bil- og studie- så ligger vi på 1,4mill. Synes ikke det er så ille da vi kjøpte hus i fjorhøst uten egenkapital, og bil til nesten 200 000 nå i høst.

Men gleder meg til vi begynner å få betalt ned litt på d ;)

Skrevet

Jeg gruer meg til at vi har huslån å betale på også jeg... Nå leier vi, men har likevel 700 000 i lån, begge har studielån også har vi lån på en bil (ikke helt ny, men dyr nok). Tenk å ha nesten en million før man engang har etablert seg med hus da.. dårlig magefølelse gitt. Lottomillionene er velkommene her for å si det slik.

Skrevet

Uff, jeg og sambo bikker så vidt 6 mill i lån vi....... og alt vi tjener går med til å betale lån..... Det går greit da vi leier ut noen leiligheter vi har lån på, men det har til tider vært tøft. Vi har solgt en leilighet som vi kjøpte for 3 år siden for å ha litt penger i banken nå når vi skal bli foreldre, men bortsett fra det så satser vi på en glitrende fremtid for Norge (og lavere rente snart!)!

Skrevet

Jeg og sambo har 700.000 i lån! Da har vi hus og 2 biler,kan sies att huset kjøpte vi for 290.00 Så derfor har vi ikke mer lån!:) Men så har vi pussa det opp da!

Jeg er 20 og han er 21

Skrevet

Vi har vel ca 300.000 i huslån, har vært heldig å arve hus og har gjeldsfri bil. Sambo har vel igjen rundt 180.000 i studielån, jeg har 350.000 (som ikke skal betales på riktig enda). Vi har vel en samlet inntekt på rundt 470.000 tenker jeg (jeg jobber kun deltid og står kun for en liten brøkdel av det). Alt-i-alt så sitter vi ganske greit i det, og bedre blir det vel når jeg begynner å jobbe :)

Skrevet

vi har vel ca 6 millioner i lån, men da har vi også 2 store hus, ett i Bergen som vi bor i til daglig og ett i østfold når vi er der(han er derfra). og så har vi en leilighet på hver av stedene som vi leier ut. det betaler for størstedelen av lånet faktisk.. og så har vi bil som er verdt en del som vi ikke har lån på.. så vi har det egentlig veldig bra, men tanke på størrelsen på lånet... blir kjekt når vi selger leilighetene, da har vi tjent ganske bra!!

Skrevet

Huff, vi er midt i oppussing/påbygging av et hus vi kjøpte i sommer, huset er fra 2000 men har elendige løsninger, så vi ender nok opp på ca. 4,5-4,9 mill i lån...

Synes det er fryktelig mye, men var i banken i forrige uke, og etter at alle inntekter/ utgifter var satt opp hadde vi en margin på 14,300 + i mnd, så da må vi vel stole på dette...?!

Skrevet

Har sånn ca en million i lån totalt. Har da 3. biler , 2. snø scootere , 1. 4-hjuling og enebolig.

Skrevet

Vi har 1 300 000,- og vi har nybygd hus, campingvogn og bil.

Syntes det er mye men det blir jo bare sånn. Huset er jo verdt nesten 3 mill.

Skrevet

vi har 980 000kr i lån. inkl 2 biler.helt ny leilighet som er taksert til 1,5 mill. jeg er student og samboer jobber. Etter jeg er ferdig med studiene så kommer jeg til å ha ca 250 000kr i lån i tillegg.....men jeg er ung da. så føler vi har det veldig greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...