Gjest Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Noen som kan hjelpe meg med det?? Har sjekka på finn.no og zett.no i lengre tid nå, men enten bor de altfor langt unna eller så er posene solgt........ Bor i Spydeberg....
Gjest Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Avstand er vel ikke noe problem, kan jo sendes?
My little girl_ Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 har du trumf? hvis du har det så trumf.no
Gjest Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Ja seff, men det er faktisk ikke alle som vil det...... og desuten blir det ganske dyrt da.....
Gjest Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 Jeg tror du har godt prutningsmonn på mange poser, mange som klager over ikke å få solgt sin fordi folk skal ha ny, så prøv!
mamma til K & M :-) Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 jeg har en voksi pose som har tenkt å selge. Den er rosa og svart på innsiden. Har også sommer dyne til den. Har brukt den veldig lite. Gi et ord om du er interesert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå