lengter daler ned i skjul... Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 gutten min er snart 4 mnd (jeeeesus det har gått fort!) han er veldig kavete om natten, sover i sprinkelseng helt ved siden av senga våres. han bruker lang tid på å sovne etter nattemating, kaver også mye på natten, mister smokken, og sutrer høyere og høyere til han får den i munnen igjen. jeg lurer på om han hadde fått mere ro, og sovt bedre på eget rom, eller om det hadde vært akkurat samme kavinga og at jeg må løpe inn til han 100 ganger hver natt for å gi han smokken. som det er nå så sover ingen av oss bra, og mannen min sover på et annet rom. hva er deres erfaringer? nen som har hatt smokkebarn som mister smokken ofte, hva gjorde dere ifh til det å sove på eget rom?
nati, knotten & lille karamell Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Vi la lillemann på eget rom når han var 4 mnd. Han sov rett å slett dårlig på vårt rom. Han våknet når vi snudde oss, når vi hostet, når vi la oss osv. Han sov mye bedre og lenger når han kom på eget rom, men vi måtte fortsatt springe å gi han smokken i ny og ne. Men vi kunne i det minste puste uten at han våknet:)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 11. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2007 noen flere?
Joakims mamma, -2 dager Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Vi la også våres sønn på eget rom da han var ca 4 mnd.. Nå sover han mye bedre og lengre.. Måtte ha han en natt inne hos oss nå, pga besøk, men var kjempe klar for å få lagt han tilbake på sitt eget.. Jøss som han bråkte.. He he.. Vi sover alle mye bedre da..
Pocoyoツ Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Gutten vår fikk eget rom når han var 3 mnd. Vi og han fikk ei mye bedre natt, selv om vi måtte springe litt innimellom.
Pocoyoツ Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 Gutten vår fikk eget soverom når han var 3 mnd. Vi fikk alle ei bedre natt, selv om vi måtte springe litt imellom rommene.
Pocoyoツ Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 Jasså, så det ble lagret første gangen, selv om jeg fikk feilmld...?
Odd Molly Skrevet 11. november 2007 #8 Skrevet 11. november 2007 Begge barna våre har sovet på rom med oss til de var 1 år. Lillebror var sikkelig suttegutt, så jeg synes det var ganske greit å ha han i nærheten. Jeg hadde ikke turt å legge de på eget rom når de var så små. Det er meg altså, jeg er nok i overkant hønemor for jeg nøyt å høre på pustelyden når de sov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå