Gå til innhold

ang å sove på eget rom...


Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min er snart 4 mnd (jeeeesus det har gått fort!)

han er veldig kavete om natten, sover i sprinkelseng helt ved siden av senga våres. han bruker lang tid på å sovne etter nattemating, kaver også mye på natten, mister smokken, og sutrer høyere og høyere til han får den i munnen igjen.

jeg lurer på om han hadde fått mere ro, og sovt bedre på eget rom, eller om det hadde vært akkurat samme kavinga og at jeg må løpe inn til han 100 ganger hver natt for å gi han smokken.

 

som det er nå så sover ingen av oss bra, og mannen min sover på et annet rom.

 

hva er deres erfaringer? nen som har hatt smokkebarn som mister smokken ofte, hva gjorde dere ifh til det å sove på eget rom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dyttelidytt :o)

Skrevet

Min erfaring er at de sover bedre alene ja...men min lille er ikke så avhengig av smokken at hun bråker hvis hun mister den.

 

Du kan jo bare prøve? Funker det ikke så flytter du ham tilbake igjen.

Skrevet

Vi flyttet gutten vår inn på eget rom da han var ca. 3,5 måneder. Både han og vi sov mye bedre da:)

Skrevet

HAr ingen personlig erfaring med smokkebarn, men har hørt et tips om å ha flere smokker liggende i senga - slik at han lettere får tak i en selv. Ellers skader det ikke å prøve eget rom, du finner jo ut om det funker eller ikke :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...