Gjest Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 huset ser bomba ut og vi får middagsgjester om 4 timer.......gi meg litt mot til å løfte den tunge kroppen min ut av sofaen.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 SPARK SPARK SPARK!!!! Hjalp det?
Gjest Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 nja litt kanskje. Skal bare spise et stykke pizza fra i går så loooooover jeg at det er tid for husvask!
~Fanta~ Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Hmmmmm, kan jo fortelle hva jeg har fått gjort her denne søndagsmorgenen da..... Og ja, jeg har overgått meg selv;o)) Jeg har vasket hele kjøleskapet innvendig....Vasket og kastet;o)) Jeg har vasket vegger og kjøkkenmøblene og skapene utvendig.... Og jeg har vasket kjøkkengulvet! Jeg har drukket en kanne kaffe, og ......... ca 5 stk;o)) Nå skal jeg sette på vaskemaskinen, og brette klærne på de to stativene som er tørre.... Det er kjedelig da....! Sånn, hjelp det deg litt til å komme igang?? Stoooor søndagsklem til deg fra meg.......
Gjest Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Eg har sagt til tre-årimgen min at han må hjelpe meg å rydde huset. Det hjelper, for han gleder seg sånn at eg ikkje slipper unna ;-)
Gjest Skrevet 11. november 2007 #8 Skrevet 11. november 2007 wow! Det var vel det jeg trengte for å komme i gang. Snart stikker gubben ut med ungene også så da er det faktisk mulig å være litt effektiv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå