Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Hei Jeg har seriøse problemer med å gå på do (bomelom) Føler at alt der nede er i ferd med å eksplodere.Nå fikk jeg vært på do i gårog i dag,men føler fortsatt denne eksplosjonsfaren hele tiden. Jeg fødte med keisersnitt for 8 dager siden.Noen råd`?
alvis Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Drikk mye vann, spis druer, kiwi og sviskegrøt. Du kan også spise yogurth og drikke Biola men unngå blåbærsmak. Du kan også kjøpe Duphalac/Lactulose på apoteket. Det hjelper til å myke opp avføringen sånn at den kommer lettere ut.... Har du hemorrider?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Takk for gode råd. Har lest at man ikke skal spise druer når man ammer, er det slik at alt jeg får løst opp min mage av - får babyen løs mage/luft i magen av. Da blir jo valget pest eller kolera Nei, har ikke hemorider. Tror jeg får dra på apoteket i morgen å kjøpe en av de tingen der, ja.. Begynner å bli desperat..
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Kjøp deg microlax klyster, det virker med en gang. Måtte ta dette annenhver dag i nesten 3 uker etter fødselen. Klarte ikke presse, og hadde dessuten pådratt med hemorider. ellers så er det fiberrik kost og masse vann som gjelder. jeg har spist masse druer, uten at hun har reagert. Du må nesten bare prøve deg fram på matfronten. Jeg kan spise nesten alt, utenom jordbærsyltetøy og bringebærsyltetøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå