Gå til innhold

Jeg blir snart gaaaaal!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 4 år som maser fra hun står opp til hun legger seg.. Og det er ikke overdrivelse en gang:-(

Mamma, hvorfor gjorde du ditt, hvorfor gjorde du datt? Hvem gjorde det, hvorfor gjorde den det?

Og hun hadde bursdag 2 nov, og gledet seg mye til det. Maset om det 3-4 mnd i forveien. Og i går begynte hun pinadø meg å planlegge 5 års bursdagen sin!!!!!!!!!! Jeg tror jeg klikker i vinkel snart jeg.. Helgene er mas, mas, mas... HOldt i hvertfall på å klikke da hun etter èn uke begynte å planlegge bursdagen som er om ett år. Og samme hva jeg sier, så fortsetter hun i sitt eget spor om bursdag og bla bla..

Og den og den i bhg har sagt det og det til henne...

Sambo jobber borte 2 uker i slengen, så jeg er alene med 2 små, ei masekråke uten like og ei småforkjøla, sutrete jente på 7 mnd...

Gi meg styrke og si at jeg ikke er den eneste som blir totalt utslitt i hodet:-( Kjenner jo at lunta mi blir litt kort til tider, og det går utover eldstejenta...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte bare få ut litt frustrasjon:-(

Skrevet

He, he, sønnen min blir 4 år rett over jul, og jeg prøver fortelle han at han kan lukke igjen munnen sin og tenke inni seg av og til :-)

Men det er bare helt umulig i den alderen, er jo sjarmerende også da, skikkelig munndiare, og forlanger å få svar hele tiden så det er bare å høre etter..

Neida, ikke bare du som får gnagsår i øra, men du må bare lære deg å jatte med uten å hisse deg opp. Det er en fase, og den går over! Kjøp en bok og skriv ned noe av det hun snakker om hele tiden. Om noen år kan du ta frem den boken og le deg ihjel ;-)

Skrevet

Min eldste er snart 8 og fasen har ikke gått over ennå, har to til med samme syndrom også, hvor lenge varer den sa du?

*S*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...