Gå til innhold

Hva gjør dere i dag da?

Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt "tupp i rumpa" her.. Vi kommer liksom ikke i gang her ;) Finner ikke på noe å gjøre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jo i dag...:) skal begynne og vaske litt over golva no...og rydde barna sine rom:)

så blir det litt bedre middag siden det er farsdag...og kake da til kaffen:) .......må ha en fine dag :)

Skrevet

Jeg sitter her.. Persille har sovet hos svigers i natt, og samboeren er ute og limer varmekabel.. Såå, da sitter jeg og tenker ut ting jeg skal gjøre så lenge, frem til lysten kommer strømmende over meg :P

Skrevet

Vi har vore ute i snøen, aka, laga snømann og snølykt. Kjempe fint at snøen endelig har komt til oss og:D Ellers skal vi bake seinare, det er jo farsdag. Og endelig synast snuppa på 3 år at det er kjekt å vere med å bake. Kanskje du skulle lage ei kake til pappaen?

Skrevet

høres jo ut som dere har deilige dager da! =) Men her er vi giddalause og kjipe i dag, så vi må jommen få oss å gjøre her bortsett fra å vaske huset.. ;) Snuppa er potte tett i nesa, så litt ugunstig å gå lang tur i det kalde været også..

Skrevet

åå har dere snø! Så koselig! =) gleder meg til det. Kaka er allerede bakt, ellers takk for forslag! =)

Skrevet

Stolt mamma; både SIFhytta og Skioldhytta er åpne i dag:)

Vi skal dra om ca 5 min, gå til Skioldhytta!

Det er de som har den beste kakaoen! Hehe...

Spiralen er også åpen og har fått helt ny meny, nå har de tom banansplitt:p

Lekeland er åpen men vesle er kanskje litt liten ennnå?

Skrevet

Vi har nettopp vært ute en liten tur, men jeg er så dårlig og kvalm at vi måtte skynte oss hjem... Nå spiser lillegutt og snart skal han legge seg og sove litt. Jeg skal se cupfinalen :) :)

Ka e vel ein kanari mot ei måka? ;)

Skrevet

Ah, det var gode forslag tillab! Kanskje vi skal "trosse snørra" og ta en gåtur i skogen! Det renner og renner fra nesa hennes.. men er ellers i god form da.

Lekeland er foreløpig mer stas for meg og sambo enn for Thea tror jeg! ;) Hehe..

Kos dere på gåtur!!

Skrevet

Skal straks på visning, så skal vi på graven til pappa, så skal vi rydde og så skal vel min kjære se cupfinale i kveld mens jeg gjør lekser :)

Skrevet

Hehe, ser du Haldenjenta og kaller ungen din persille, Tuva har og fått det kallenavnet i det siste. Inspirert av Inger Hagerup. =)

Igår kom pappaen heim etter ti dager i Norge. Han skulle egentlig få frokost på senga, men sidan eg har vert våken i heile natt så blei det ikkje noe av. Eg måtte sove, og han hadde ungen. Han skal få eplekake og is i ettermiddag. Så då skal me kose oss med kake og så gå tur med bikkja.

Fram til det så må eg lese, lese, lese og atter lese. Har mykje å ta igjen etter ei veke aleine med ungen.

Gjest renate&nydelige christina
Skrevet

Akkurat nå sover snuppi og mannen skifter vinterdekk på bilen vår..men klokken 2 ska vi spise ute siden min mor fyller året i dag:-)

Blir vel en farsdag/bursdags middag sammen det da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...