Gå til innhold

Når kommer magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 13+3 og ser egentlig bare litt kvapsete ut.. Ikke noe mage å skryte av ennå, selv om jeg ikke kan bruke mine gamle olabukser uten å få pustevansker. Når begynte dere andre å få mage (jeg er førstegangs).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå er jeg 17+ og folk sier ja nå ser du gravid ut ikke bare halv feit hehe

Skrevet

Magen min kom plutselig en gang mellom uke 20/21. Det var akkurat som å trykke på en knapp (samboer sine ord) så poppet magen frem.

Koselig å se magen ;o)

Skrevet

Fikk litt mage i uke 20 men i uke 25 er det skikkelig gravid mage her:=)

Skrevet

min mage spratt frem etter UL :) Pluselig var den der :)

Skrevet

Jeg er førstegangsfødende og er i uke 13+6 og denne uken har magen min vokst litt så det ser ut som at jeg er litt mer enn småfeit. Kjøpte min første mamma-licious bukse i går, og gud så deilig å slippe og føle ubehaget jeg følte i mine vanlige bukser. Jeg kan vel si at jeg nå "velger" å se på magen min som gravidmage og ikke feit. Samboeren min så for første gang i går da jeg hadde kjøpt klær som passer meg at jeg nå virkelig ser gravid ut. Og hva er vel bedre enn det :)

Skrevet

Jeg er i uke 21 nå, og har så vidt fått mage - så smør deg med tolmodighet:)hehe..Ser magen selv når jeg står i profil liksom, men folk på gata tørr ikke akkurat å spørre meg om jeg er gravid:)

Skrevet

Hei..

Vi er alle forskjellige, noen får mage fort andre får mage sent, jeg er 4 mnd på vei nå, har ikke fått noen betydelig mage, men kjenner buksene stramme over magen.

En venninne av meg fikk ikke orntlig mage før hun var i 6 måned. hun fikk også desto mindre "å ta av" i ettertid av svangerskapet. Så det kan jo være en liten tankevekker da.

Jordmora mi sa faktisk at siden jeg er ganske lang i ryggen, så kan det være en grunn til at jeg ikke har noen mage som ikke vises enda.

Skrevet

Har hatt skikkelig mage siden uke 10.

Skrevet

Jeg er gravid for andre gang, og har ikke mage, selv om jeg er 16 +1.

Det med lang rygg var en tankevekker,. men nå håper jeg magen kommer snart!!

Skrevet

med nr 1 var det knapt synlig før i slutten av 3mnd, men så kome den fort.

Nå ser jeg allerede høygravid ut, og er bare i uke 22/23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...