Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Jeg er 13+3 og ser egentlig bare litt kvapsete ut.. Ikke noe mage å skryte av ennå, selv om jeg ikke kan bruke mine gamle olabukser uten å få pustevansker. Når begynte dere andre å få mage (jeg er førstegangs).
mia engel&fia frøken Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 nå er jeg 17+ og folk sier ja nå ser du gravid ut ikke bare halv feit hehe
Solståle med 2 prinsesser Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Magen min kom plutselig en gang mellom uke 20/21. Det var akkurat som å trykke på en knapp (samboer sine ord) så poppet magen frem. Koselig å se magen ;o)
Lille`mor & lillebøll Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Fikk litt mage i uke 20 men i uke 25 er det skikkelig gravid mage her:=)
golddust Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 min mage spratt frem etter UL Pluselig var den der
Gjest Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 Jeg er førstegangsfødende og er i uke 13+6 og denne uken har magen min vokst litt så det ser ut som at jeg er litt mer enn småfeit. Kjøpte min første mamma-licious bukse i går, og gud så deilig å slippe og føle ubehaget jeg følte i mine vanlige bukser. Jeg kan vel si at jeg nå "velger" å se på magen min som gravidmage og ikke feit. Samboeren min så for første gang i går da jeg hadde kjøpt klær som passer meg at jeg nå virkelig ser gravid ut. Og hva er vel bedre enn det
Axus' girlfriend Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 Jeg er i uke 21 nå, og har så vidt fått mage - så smør deg med tolmodighet:)hehe..Ser magen selv når jeg står i profil liksom, men folk på gata tørr ikke akkurat å spørre meg om jeg er gravid:)
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #8 Skrevet 11. november 2007 Hei.. Vi er alle forskjellige, noen får mage fort andre får mage sent, jeg er 4 mnd på vei nå, har ikke fått noen betydelig mage, men kjenner buksene stramme over magen. En venninne av meg fikk ikke orntlig mage før hun var i 6 måned. hun fikk også desto mindre "å ta av" i ettertid av svangerskapet. Så det kan jo være en liten tankevekker da. Jordmora mi sa faktisk at siden jeg er ganske lang i ryggen, så kan det være en grunn til at jeg ikke har noen mage som ikke vises enda.
Marit & de 3 knøttene Skrevet 11. november 2007 #9 Skrevet 11. november 2007 Har hatt skikkelig mage siden uke 10.
millymolly&mini Skrevet 11. november 2007 #10 Skrevet 11. november 2007 Jeg er gravid for andre gang, og har ikke mage, selv om jeg er 16 +1. Det med lang rygg var en tankevekker,. men nå håper jeg magen kommer snart!!
LadyLuck & Skrevet 11. november 2007 #11 Skrevet 11. november 2007 med nr 1 var det knapt synlig før i slutten av 3mnd, men så kome den fort. Nå ser jeg allerede høygravid ut, og er bare i uke 22/23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå