Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 jeg er mye kvalm og kaster opp hver dag, men er veldig sulten på formidagen,spiser vanelig med ca tre timers mellomrom, men jeg kunne spist hele tiden, prøver å fylle opp med vann og frukt he he men blir aldri mett. flere som spiser to skiver selvom de kunne spist fem uten prob? og jeg kan ikke skryte på meg at jeg er så aktiv så jeg trenger det
Axus' girlfriend Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 hehe, kjenner til den:) Er heller ikke særlig aktiv lengre, men går heller ikke å hørere /kjenner på sultfølelsen. En kveld i forrige uke presterte jeg å spise 5 brødskiver med pålegg - uten å føle meg mett!!og jeg som alltid blir mett etter 2-3 brødskiver!!Samboeren satt bare å lo av meg..
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Ikke hold igjen. Dersom du holder igjen, vil det forsterke kvalmen. Prøv heller å spise ofte. Jeg har hatt ekstrem kvalme i tre svangerskap og fikk diagnosen hyperemesis. Denne siste gangen var det ikke like ekstremt som de to første. Jeg tror det kom litt av at jeg klarte å spise hele tia. Det gikk aldri mer enn en time mellom hvert måltid. Som regel ble det bare små måltider. Jeg syntes ikke frukt hjalp noe (noen synes det da), men jeg spiste brødskiver med majones, kjøttpålegg, tomat og agurk. Det var stort sett hele kostholdet mitt. Og så posesupper av ymse slag. Sånne rett i koppen som jeg drakk etter at jeg var kommet på jobb. Jeg la på meg fire kilo ganske raskt. Men nå, når jeg er fem mnd på vei, har det flatet ut og jeg har bare lagt på meg fem kilo. Så ikke vær redd for å spise. Da kan du heller bremse litt seinere i svangerskapet dersom det skulle være behov for det. Jeg har vært mye syk og derfor har jeg nesten ikke fått rørt på meg disse fem mnd, så det er ikke årsaken til at jeg ikke har lagt på meg noe mer. Det har bare blitt sånn. Og behovet for mat flatet ut da kvalmen forsvant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå