Gå til innhold

Noen som har el har hatt Chevrolet stor bil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Suburban, Tahoe eller slike store biler?

Drømmer om en bil som brommer skikkelig. Hvordan er de egentlig å kjøre? Håpløse å parkere? Har så lyst på......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kikket paaflere av disse bilene og endte opp med Nissan Armada (tror ikke man faar den i Norge ) som er en 8 seters bil.

Den er en droem aa kjoere og det er en foroeyelse aa sitte saa hoeyt.Den er romslig og har kjempe god plass.

Speilene er store og gode saa det er ikke spesielt mye vanskeligere aa kjoere den enn andre biler, ikke med litt oevelse iallefall. Lukeparkering derimot driver jeg ikke med :)

Skrevet

hadde en suburban-.

Veldig god å kjøre.

Men ikke fullt så enkelt å finne parkering alltid.

Fikk den inn i garasjen,men da fikk vi ikke lukket porten.

Er heller ikke av de billigste i drift. Var 96 mod.vi hadde da,mulig de nyere er mere gjerrige på drivstoff.

Solgte den fordi den hadde gått langt og jeg ikke hadde lov å kjøre den(den var reg.som lastebil)

Hadde vi hatt mye penger hadde vi sikkert kjøpt no lignende,men som er reg.klasse B

Er ihvertfall god plass,til både folk,dyr og utstyr=)

Skrevet

Heisann:)

Vi har hatt en tahoe grei bil,men syns ikke den egner seg som familebil siden det ikke er bakdører på den litt eldre modellen. Vi hadde en 96mod.Nå har vi en chevrolet big dooley stoooor bil hehe..6,5m lang og 2,5m bred ikke like lett å lukeparkere med da,men e n kjempebil og kjøre å god plass til hele familien:) Vår bil erreg for 6 pers eneste bakdel er at man må ha minimum c1 for å kjøre den siden det er lastebil:)

Skrevet

Vi hadde en Suburban. Den var god å kjøre, megaplass og man satt høyt og fint. Kan være litt kinkig å lukeparkere, men det er store speil på dem, så bruker du de, går det bra :)

Bare pass på å få en med min 4 gir. Vi hadde en med kun 3, og den brukte litt diesel...

Skrevet

Vi har hatt Surburban og jeg savner den bilen;) Den var en drøm. Stor og trygg, god plass og man sitter litt høyt. Jeg synes den er helt grei å parkere med, er jo liksom bare en stor firkant. Det går bra så fort du venner deg til det.

Skrevet

Tusen takk for svarene. Var redd det kom mye negativt nå. Drømt om en sånn bil siden jeg var 15 år, og vi snakker om å få oss en ny bil snart. Må smiske litt med mannen når han kommer hjem i kveld jeg da.

Skrevet

Jeg var 18 år når jeg kjørte rundt i den bilen, og hadde aldri problemer med det. Den har ikke perfekt kjøpesenterstørrelse, men har alltid klart å parkere den når jeg har vært å handla noe;) Lykke til med å overtale mannen din, så skal jeg smiske litt med min også for nå fikk jeg lyst på sånn bil igjen;)

Skrevet

Har en 95 mod suburban som jeg har hatt i 3 år nå. Er godt fornøyd med bilen, har god plass, 4wd, trygg og sikker. Gammel typen bør dere ikke kjøpe. Den har 6.2d og ble laget opp til 1994. Etter det kom 6.5td, lik den jeg har. I følge leverandører av denne bilen, har mange problemer med dieselpumpa, noe jeg har smertelig fått erfare selv. Dette skal det ha blitt orden på for bilene produsert fra 1997 og oppover.Ved årtusenskifte kom en ny utgave av suburban, og fra rundt den tiden og til nå, får du ikke kjøpt de med diesel. Så vil du ha en nyere diesel bil lik suburban, bør du kjøpe en silverado duramax diesel med top. (pick up). Min bil er målt til 0.78l på langkjøring, men bruker fort 1.2-1.3l på bykjøring. Synes den er veldig kurrant å parkere, men det kan fort være fordi jeg kjører lastebil til vanlig og er vant til å rygge etter speil.

Selv om jeg er stor fan av chevrolet, så vurderer jeg å kjøpe ford exursion neste gang, selv om den igjen er kjent for å ha problemer med forstillinga. Pluss og minus uansett hva man velger, og bruktbil er bruktbil.

Lykke til uansett hva du velger. Er sikker på at du blir fornøyd.

Skrevet

Jeg har ikke Chevrolet, men en Chrysler Grand Voyager, så den er jo relativt stor;-)

Siden jeg "alltid" har kjørt liten bil, så ble det jo en omveltning, men man venner seg fort til det. Digg å kjøre runft med masse stæsj i bilen og likevel kunne handle så mye jeg lyster:)

Parkeringsmessig; lukeparkering intet problem. Men når jeg skal på sentre ol, så er det irriterende med alle som parkerer på stripa. Jeg får alltid til å rygge bilen inn... men får jeg til å åpne døra og gå ut? Ikke alltid;) Ikke er det så populært når jeg gjør det likevel og klatrer inn bak og bruker skyvedøra, for når fjotten ved siden av som parkerte på hvitstripa ikke kommer seg inn i sin bil, da får man stygge lapper på frontruta, haha:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...