LandsyLovepump Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Er noe jeg lurer på. om noen har et svar så er det kjempefint. Har hatt sinnsykt vondt i magen de siste dagene, spesielt om natten når jeg snur meg, å det er sånn surkle/rumle lyd i magen hele tide nesten. ekkelt på en måte! å sparkene har på en måte blitt sånn svakt borte liksom, han rører å alt mulig på seg, men det har blitt mindre å mindre? er i uke 31 nå, kan det ha noe med at det begynner å bli trangt til den lille? eller... å en ting til, merker man vist fostert dør i magen? blir det blødninger da? :/ Ha en fin dag
enpå3ogenpå1 Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 jeg har det litt på samme måte, men det startet ikke så tidlig som i uke 31 (men nå skal jeg vissnok ha en liten baby i magen). Men det er ubehagelig å snu seg om natten, magen er skikkelig stram/hard og endel kynnere. Merker mye glidende bevegelser, noen ganger skikkelige spark. Det er nok helt normalt, det er jo trangere inni der! Men hvis du har sinnsykt vondt i magen hadde jeg tatt kontakt med føden. Ikke gå og bekymre deg. Ring ihvertfall og snakk med dem! En fin dag til deg og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå