Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Heisann! Har kjent på stikkinger nederst i magen på h.side. Våknet i natt pga at de var ubehagelig. Va er dette?????
Ildfluå Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Dette hadde jeg også. Det var helst om natten jeg fikk dette, en 4-5 ganger. Kjentes ut som eggløsningssmerter på en måte. Det gikk over. Kom ikke etter uke 16-17. Jeg fikk sporblødninger også rundt disse stikningene, vet ikke om det har sammenheng men regner med det., Tror det er livmoren som strekker seg, og drar morkaken med seg. Morkaken min lå langt nede, men ikke foran åpningen, så blødningene kunne være noen små årer som bristet i morkaken når det ble strukket. Det var ikke farlig.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Har også kjent sånne stikninger på hø. side, som en strek litt endenfor navlen og nedover. Er i uke 22 nå og kjente det første gang for bare noen dager siden. Etter dette kjent det hver dag. Varer bare noen sekunder. Men poden sparker og jeg regner med det ikke er noe farlig....
Fullrulle86 Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 husk bare på at blindtarmen også ligger nederst til høgre i magen så viss en har konstante smerter eller stikkinger spes. når en trykker på, bør en kontakte lege:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå