maispire<3 Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 I går da jeg var på do så jeg at jeg hadde fått litt brun utflod.. hadde truseinnlegg, derfor jeg så det. Neste gang jeg gikk på do igjen, var alt normalt igjen. i dag morrest vår det igjen litt brunaktig utflod.. hadde mens sist 8 okt. EL 19 okt. har ikke fått mensen enda.. hva kan dette være? noen sier jo at dette kan være teng på at egget har festet seg.. noen flere som har opplevd dette? takk for svar:)
orkidee* Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Egget skal normalt sett bli befruket ca 22\10 og da er det litt sent med feste blødning nå for det tar ca 5 dager fra egget er befruktet til det fester seg. MEN vi er alle så forskjellige så det kan være feste blødning og det kan være at det er mensen som kommer. Lykke til uansett.
AS og lillemor=) Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Hei hei=) Ja, ta deg en graviditetstest du =) Jeg har brun utflod nå, og er vel kanskje fordi egget fester seg. Ikke godt å vite.. Se innlegget mitt " brun utflod - time til GU". Lykke til=)
maispire<3 Skrevet 11. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2007 skal teste i morgen:) men er så redd for at den skal bli neg:s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå