Gå til innhold

Flere som reagerer på Mary Kay?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på Mary Kay (er det slik det skrives?) party en dag denne uken. Vi fikk håndrens med tilbehør og ansiktsrens. Alle skrøt over så myke hendene ble etter rens og diverse, mine ble ikke annerledes og kremmen ville ikke trekke inn i hendene mine...

Etter ansiktsrensen, kjentes det ut som om ansiktet mitt brant. Alle andre følte velvære.

Jeg meldte meg frivillig til å få på fundation, synes det er så gøy når andre sminker og styrer på med meg:) Når jeg kom hjem etter ett par timer og såg meg i speilet, så hadde jeg fått røde flekker som eksem rundt i hele fjeset. Vasket meg godt og smurte på A-derma exomega. Neste morgen var jeg bra.

Jeg må si att i hele mitt liv, så har jeg kun brukt rensekremmer i ansiktet i til sammen ikke mer enn 4 mnd, kan jeg tenke meg. Så gjerne derfor det brant i fjeset. Men man skal nå ikke få utslett av den grunn?

Damen som hadde det, skrøt også over så fin hud jeg har, og att det ikke viste at jeg hadde tatt på fundation engang (er jevn i fargen fra før). Og ikke har jeg uren hud, så det kan jo ikke være det. Disse produktene skal jo være så fantastiske, men dog dyre, men damen sa att det var første gang hun hadde hørt om noen som hadde slike reaksjoner som meg....

Må legge til att for noen år siden kjøpte jeg ansiktrense serien, jeg brukte det jevnlig i over to uker og det brant like mye hver gang....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en venninne som sverger til Mary Kay fordi hun ikke tåler vanlige kremer. Så det er nok forskjellig fra hudtype til hudtype kanskje?

Jeg prøvde også denne fantastiske håndkremen, skrubben osv. Etter 1 time var hendene mine tørrere enn noen gang.. hehe... Så jeg sverger til mine gamle gode og ikke minst billige kremer :o)

Skrevet

Hvis du fikk den peeling skrubben så svir den og den skal ikke brukes ofte! Tror videre det ikke er særlig lurt å legge sminke på rett etter at denne er brukt, da huden er veldig sår akuratt da. Kan hende det var derfor du reagerte....?

Jeg bruker Mary Kay og er fornøyd ,med de produktene jeg har :)

Skrevet

Jeg vet omfleresom ragerer på Mary Kay, så det er nok som laffen sier, spørs på hudtype.. Produktene er ikke like bra på alle, og denne gangen var det du som var heldig (hihi)

Skrevet

Hei, det var ikke peeling, bare vanlig rens. Og fundation var i følge Mary Kay ikke klassifisert som sminke sa damen. Det var noe en smurte på rett etter fuktighetskremen og rens for å hindre att huden trakk til seg støv og skitt. Fikk ikke sminke på utover dette.

Ja, til deg over, jeg føler meg heldig som ikke syntes produktene var noe. Ellers hadde jeg følt ett veldig kjøpepress:)

Skrevet

Mary Kay er det einaste produktet eg toler. I forrige veke gjekk eg tom for ansiktskremen, og no ser eg ikkje ut. Ho eg kjøpte produkt av har slutta. Så eg er desperat etter ny!

Så det er nok forskjell på ansiktstyper.

Må berre seie at eg brukar mange produkt av MK, og er like fornøyd med dei som med ansiktskremen, og eg reagerar ikkje på dei.

Skrevet

Jeg fikk en gang en liten prøvetube med håndkrem fra Mary Kay,og den var super. En stund senere fikk jeg besøk av en av disse damene som går på hjemmebesøk og hun introduserte meg for Mary Kay-produktene. Hun kunne ikke stoppe å skryte av dem. Jeg personlig syns de var greie-helt til damen hadde gått og jeg satt igjen med er sminket ansikt som brant og øyne som rant pga sminken! Jeg er en person som kan bruke billigmerker og dyre merker og ikke få noe utslag på det,men dette var ille! Jeg ble med en gang skeptisk og tok ikke i mot det tilbudet om å jobbe som distributør av dette merke. Selger ikke no jeg ikke tror på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...