Gå til innhold

Giftstoffer i barnedresser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir ikke noen reservedress fra noen av disse butikkene da skjønner jeg. SKummelt, da selgerne ikke en gang ver klar over det :oS

Skrevet

Enkelt og griet kjøp deressene/vinterklærne andre plasser enn der da, de er uansett ikke dugende de dressene en får kjøpt der!!

Skrevet

Hehe.. Glad jeg er en sånn fæl mamma som kjøper Reimadress til barnet mitt jeg:-)

Skrevet

Den kan jeg tenke svir litt for noen!

Skrevet

Jeg synes ikke man skal gni inn slike ting, men det er ikke første gangen det avdekkes at klær produsert i kina inneholder giftstoffer!

Skrevet

Jeg er enig LOPT...man skal ikke gni det inn. Beklager! Syntest det blir veldig lettvint for produsentene å skylle på leverandørene. Dette er forhold som kun ene og alene er deres skyld. Der fraskriver seg ansvar og det syntest jeg er dårlig gjort, men det er ikke første gang i historien at dette skjer.

Skrevet

Enig med deg. Man skulle tro at pengemaskiner som f.eks HM har egne interne rutiner for testing av det de faktisk selger. Ikke bare stole på en signatur.

Skrevet

Men det aller meste lages jo i Kina da...Ikke bare det som H&M og Lindex selger. Faktisk er jo ikke klesprodusentene forpliktet til å oppgi hvilket land tingene er laget i...så strengt tatt kunne en Reima dress vært laget i Kina den også.

Skrevet

Ikke alt produseres i Kina og jeg vet hvor alt jeg selger er produsert... står i papirene det pga toll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...